اخبار داغ

کسب 24 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاران استان در رقابت‌های بین‌المللی نقش‌جهان

کسب 24 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاران استان در رقابت‌های بین‌المللی نقش‌جهان
دبیر شوتوکان کاراته ISKF استان همدان گفت: تیم کاراته همدان با ترکیبی از ورزشکاران استان دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته نقش‌جهان موفق به کسب 24 مدال رنگارنگ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عادل پورطاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته نقش‌جهان از 27 مرداد به مدت چهار روز و در دو بخش آقایان و بانوان در شهر نجف‌آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: این رقابت به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی و در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

,

دبیر شوتوکان کاراته ISKF استان همدان افزود: تیم کاراته همدان با ترکیبی از ورزشکاران استان در این مسابقات موفق به کسب 8 عدد مدال طلا، 4 عدد مدال نقره، 12 عدد مدال برنز در رده‌های سنی مختلف شد.

,

وی با اشاره به نتایج کاراته‌کاران استان در این رقابت بیان کرد: در رده نونهالان و در بخش کاتا علی‌اصغر ترکمان و طاها بهره‌مند مدال طلا، آرمین تقی نژاد، امیرحسین شوندی، محمد سینا قنصوریان مدال نقره و آرشام جلوداران، رضا محمدی فراز، محمدپارسا قنصوریان و سید فردین رستمی مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

,

پورطاهری افزود: در بخش کومیته این رده نیز آرمین تقی نژاد، مهدیار جوادی و محمد سینا قنصوریان مدال طلا، امیرعباس غفاری مدال نقره و امیرحسین شوندی، طاها بهره‌مند، آرشام جلوداران، رضا محمدی فراز، محمدپارسا قنصوریان و سید فردین رستمی مدال برنز کسب کردند.

,

وی به نتایج رده سنی نوجوانان اشاره و بیان کرد: در این رده یاسین زنگنه دو مدال طلا در بخش‌های کاتا و کومیته به دست آورد.

,

دبیر شوتوکان کاراته ISKF استان همدان افزود: مهدی بیرامی و ارژنگ رضایی در بخش کومیته رده نوجوانان گردن‌آویز برنز را کسب کردند.

,

وی گفت: در رده سنی جوانان عطا ظهوری مدال طلای بخش کومیته را به دست آورد.

,

پورطاهری افزود: در این مسابقات محمود گل محمدی و احمدحیدری از شهرستان ملایر به عنوان داور و مهدی جانی خانی به عنوان مربی به همراه تیم استان حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه