اخبار داغ

کمک به بازسازی عتبات عالیات عامل حفظ شعائر دینی

کمک به بازسازی عتبات عالیات عامل حفظ شعائر دینی
فرماندار فراهان گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات برای حفظ شعائر دینی امری ضروری است، چرا که دشمنان به دنبال خدشه زدن و کم رنگ جلوه دادن اعتقادات ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ سید احمد سجادی، فرماندار شهرستان فراهان در جلسه ستاد عتبات شهرستان فراهان که با حضور رابطین ستاد عتبات شهرستان برگزار شده بود، گفت: رابطین ستاد باید در میان مردم حضور پیدا کنند و با روش های زیبا و ایجاد انگیزه در مردم نسبت به جمع آوری کمک های آنها اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی افزود: امروزه فضایی برای حضور و مشارکت مردمی در ساخت این حرم‌های الهی نیز ایجاد شده است.

,

سجادی اظهار کرد: با ماموریت بازسازی و گسترش فضای حرم‌های اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با پشتیبانی کمک‌های مردمی تاکنون اقدامات بزرگی در عتبات انجام شده است.

,

فرماندار فراهان گفت: ساخت و بازسازی عتبات عالیات باید مردمی باشد و خود آنان پشتوانه محکمی برای این امر هستند.

,

وی گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات برای حفظ شعائر دینی امری ضروری است، چرا که دشمنان به دنبال خدشه وارد کردن و کم رنگ جلوه دادن اعتقادات ما هستند.

,

سجادی افزود: با پشتوانه مردم و مسئولان ادارات و ارگانها برنامه های لازم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است و در این راستا باید همت بیشتری داشته باشیم.

,

آمادگی ستاد بازسازی عتبات عالیات فراهان برای برپایی موکب های عزاداری در اربعین حسینی

, آمادگی ستاد بازسازی عتبات عالیات فراهان برای برپایی موکب های عزاداری در اربعین حسینی, آمادگی ستاد بازسازی عتبات عالیات فراهان برای برپایی موکب های عزاداری در اربعین حسینی,

درخشنده، مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان فراهان گفت: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات از ۶ سال گذشته در فراهان شکل گرفته است، که کمک های خوبی برای ستاد عتبات جمع آوری کرده است.

,

وی با اشاره به اقداماتی برای رونق فعالیت ستاد عتبات در فراهان افزود: در این زمینه نیاز به همت و تلاش بیشتری برای رونق فعالیت های ستاد عتبات است.

,

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان فراهان بیان کرد: از زمان مسئولیت در ستاد عتبات شهرستان با کمک همکاران خود و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان و دیدار چهره به چهره با مردم و خیران سعی کردیم تا نقش این ستاد را پررنگ‌ کنیم.

,

وی با اشاره به برپایی موکب در اربعین حسینی گفت: امسال این ستاد جهت برپایی موکب در مسیر راهپیمایی اربعین در مرز مهران، داخل شهر کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین، سامرا و مسیر بین کربلا و نجف فراخوان عمومی داده است.

,

درخشنده تصریح کرد: هر هیات، ارگان یا اشخاصی که تمایل به برپایی موکب دارند ستاد بازسازی عتبات استان آمادگی دارد تا مجوزهای لازم در ایران و هماهنگی‌های مربوط به عراق را انجام دهند.

,

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان فراهان اظهار کرد: کمک به عتبات عالیات و توجه به بازسازی و آبادانی حرم ائمه اطهار ضروری و ثواب آن سعادت اخروی و دنیوی دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: خدمت و تلاش به آستان اهل بیت(ع) توفیق بزرگی است که خداوند به بندگان خاص خود ارزانی می دارد و کمک به بازسازی عتبات عالیات و تلاش دراین امر خدا پسندانه عاملی برای رسیدن انسان به کمال معنوی است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه