اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد :

۵ هزار و ۳۵۹ مددجو از آموزش های فنی‌و‌حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند

۵ هزار و ۳۵۹ مددجو از آموزش های فنی‌و‌حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند
تفاهم نامه برگزاری کلاس های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای برای ۵ هزار و ۳۵۹ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با اداره فنی و حرفه ای در سال ۹۶ منعقد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی یک تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای استان در سال جاری پنج هزار و ۳۵۹ مددجو از آموزش مهارت های فنی و حرفه ای بهره مند می شوند، گفت: طی تفاهم نامه یاد شده، برگزاری کلاس های تخصصی و دوره های آموزشی مختلف برای مددجویان متقاضی در سال جاری،۸۱۱ میلیون تومان هزینه در بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو،,

وی با اشاره به محقق شدن اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این کلاس ها، افزود: پایدارسازی توسعه طرح ها، آموزش کارآفرینی، حرفه آموزی دانش آموزان، کاریابی و مهارت آموزی از جمله برنامه هایی است که مطابق با این تفاهم نامه اجرا می شود.

,

محبی آموزش های فنی حرفه ای در اشتغالزایی مددجویان را ثمربخش دانست وبیان کرد: باید با یک برنامه ریزی منسجم و هدفمند تلاش کنیم که تمامی آموزش ها در رشته های مختلف موجب ایجاد اشتغال شده و ملاک، گرفتن مدرک نباشد.

,

وی با بیان اینکه آموزش ها باید متصل به مشاوره شغلی، پرداخت وام ، نظارت بر اجرا، ایجاد اشتغال و پایدار سازی طرح ها باشد، عنوان کرد: ۹۲ درصد مددجویان متقاضی شرکت در مهارت های اشتغال و کاریابی با همکاری فنی و حرفه ای استان آموزش دیده اند. 

,

فرج اله راد، مدیرکل فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه بر کاربردی بودن آموزش های فنی و حرفه ای با هدف ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان تأکید کرد.

,

وی افزود: در سطح استان کارگاههای مهارت آموزی دولتی متعددی مشغول فعالیت هستند که متناسب با نیاز استان به حرفه آموزی  می پردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه