اخبار داغ

با حضور مسئولان استان:

کلنگ ورزشگاه شهدای روستای تیرانچی به زمین خورد

کلنگ ورزشگاه شهدای روستای تیرانچی به زمین خورد
کلنگ ورزشگاه شهدای روستای تیرانچی خمینی شهر با حضور مسئولان استان و شهرستان و مردم در زمینی به مساحت ۴هزار متر به زمین خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقلمکده؛ آیین کلنگ زنی ورزشگاه شهدای روستای تیرانچی خمینی شهر ظهرامروز با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، اعضای شوراهای اسلامی روستاهای تیرانچی و قلعه امیریه و مردم روستا به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلمکده,

مدیرکل دفتر امور روستایی وشوراهای استانداری اصفهان در این آیین با تاکید بر اینکه انتظار است این ورزشگاه تا یک سال آینده به بهره برداری برسد، گفت: از عمر دهیاری ها هجده سال می گذرد که 111 میلیارد تومان در این مدت به دهیاری ها پرداخته شد و در چهار سال گذشته 70میلیارد تومان به دهیاری ها به طور مستقیم پرداخت شده است که نگاه ویژه دولت به روستاها را نشان می دهد.

,

عیسی بهمنی اعلام کرد: روستاییان باید با داشتن طرح به شکل های انفرادی و تعاونی برای گسترش اشتغالزایی اقدام کنند و با وام های هشت درصدی که برای این بخش پیش بینی شده به اقتصاد و اشتغال روستای خود کمک کنند.

,

سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی شهر نیز در ادامه گفت: هفته دولت شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح های بسیاری هستیم و در سطح شهرستان 30 پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

,

وی اضافه کرد: حدود دو میلیارد تومان هزینه برای احداث این ورزشگاه نیاز است و به کمک خیران در این زمینه نیاز داریم تا این پروژه به نتیجه برسد و در زمینه های فرهنگی، ورزشی نیز در این روستا خدماتی به مردم ارائه شود.

,

مجتبی راعی اظهار کرد: با توجه به فضاهای ورزشی محدود در شهرستان و فضاهای موجود سرانه ورزشی هر نفر در خمینی شهر معادل 0.3متر است در حالی که باید به 1.5متر برسد و نیاز به توسعه فضای ورزشی برای ایجاد روحیه نشاط و شادی در جامعه و به ویژه در قشر جوان است.

,

بخشدار مرکزی شهرستان ادامه داد: ورزشگاه شهدای روستای تیرانچی در زمینی به مساحت 4هزار متر زمین که به کمک شورا و دهیاری روستا و خیران پیش بینی شد و مجوزهای لازم برای احداث آن اخذ گردید.

,

مجید ترابی اضافه کرد: 2 هزار و 140 متر این زمین در قالب سالن، یکهزار و 160 متر فضای سبز، 637 متر نیز محوطه سازی و پارکینگ ورزشگاه اخنصاص داده شده که پیش بینی شده با کمک مسئولان و مردم و خیران تا یک سال آینده به بهره برداری رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه