اخبار داغ

مداح اهل بیت:

محفل دعای ندبه یک قرار عاشقانه با مهدی فاطمه است

محفل دعای ندبه یک قرار عاشقانه با مهدی فاطمه است
مداح اهل بیت(ع) دعای ندبه را بسیار روحانی و صفا بخش دل ها دانست و بیان کرد: محفل دعای ندبه یک قرار عاشقانه با مهدی فاطمه است، شاید بسیاری در آن موقعی که یک عاشق با ناله و آه «متی ترانا و نراک» می گوید، در استراحت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمادحین؛هئیت متوسلین به حضرت علی اصغر علیه السلام با سابقه بیش از 20 سال برگزاری مراسم روحبخش و معنوی دعای ندبه موفق به جذب جمعیت کثیری از عاشقان و دلباختگان اهل بیت(ع) در استان اصفهان شده است. این هیئت در سال 1374 به همت حاج محمدعلی ایروانی و جمعی از محبان اهل بیت(ع) تاسیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

مجتبی ایروانی مداح اهل بیت(ع) هیئت حضرت علی اصغر (ع) پیرامون سابقه حضورش در این هیئت گفت: افتخار حضور بیش از 20 سال نوکری و خادمی در دعای ندبه این هئیت را خداوند رحمان و حضرت سیدالشهداء به حقیر عطا کرده است.

,

وی افزود: هر هفته زمزمه عاشقانه دعای امام زمان (عج) در محله معراج توسط بانیان محترم در مکان هیئت برگزار می شود و مردم عزیز و محترم این محل با حضور پرشور خود در صبح های جمعه فضای معنوی با صفایی را رقم می زنند.

,

این فعال فرهنگی با اشاره به مدیرت اجرایی این هیئت توسط مهدی ایروانی بیان کرد:با گذشت سال ها و کنهسالی پدر، مسئولیت کارها و هماهنگی های لازم جهت برگزاری جلسات هفتگی به عهده برادر بزرگترم مهدی ایروانی واگذار شد که ایشان با روحیه انقلابی و جهادی خود در کنار همه کارهای روزمره به نحو احسن و عالی این موارد را پیگیر هستند.

,

ایروانی برنامه هفتگی هیئت را با محوریت دعای ندبه و توسل به امام زمان توصیف کرد وافزود: روال برگزاری هیئت بدین صورت است که ابتدا با زمزمه زیارت عاشورا توسط مداحان اهل بیت آغاز و سپس دقایقی از بیانات سخنران محترم هیئت حجت الاسلام سیدعبدالله میرعلائی مستعمان بهره مند شده و پس از آن دعای ندبه زمزمه می شود.

,

وی ادامه داد: در طول سال های گذشته توانسته ایم شرح کامل دعای ندبه، زیارت آل یاسین، احادیث و روایات متعدد را با بیان شیوای حجت الاسلام سید عبدالله میرعلائی برای مشتاقان ارائه کنیم .

,

عضو هیئت حضرت علی اصغر(ع) در ارتباط با اخلاص در این مجموعه گفت: تمام عزیزانی که در این هئیت فعالیت دارند، بصورت افتخاری و خودجوش و خالصانه زحمت می کشند.

,

کارشناس مسائل فرهنگی علت نام گذاری و تاسیس این هیئت را علاقه به شش ماهه سیدالشهدا(ع) دانست و افزود: این محفل معنوی با استعانت از خداوند متعال و عنایت ویژه اهل بیت (ع) به ویژه وجود نازنین شهید شش ماهه کربلا باب الحوائج حضرت علی اصغر (ع) تاسیس شد.

,

وی گرایش فکری هیئت را بصیرتی دانست و گفت: تفکر و گرایش فکری هئیت منویات مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی ایران می باشد. سعی و تلاش کردیم هر هفته برکت یاد شهدا بر معنویت دعایمان بیافزاید.

,

وی اضافه کرد: خوشبختانه در منطقه ما در سال های اخیر محافل دعای ندبه رونق زیادی گرفته و دیگر عزیزان مذهبی محل و مساجد اقدام به برگزاری این دعای روحبخش کرده اند.

,

این مداح اهل بیت(ع)در پایان دعای ندبه را بسیار روحانی و صفا بخش دلها دانست و بیان کرد: محفل دعای ندبه یک قرار عاشقانه با مهدی فاطمه است، شاید بسیاری در آن موقعی که یک عاشق با ناله و آه می گوید متی ترانا و نراک، در استراحت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه