اخبار داغ

بر اساس رای اعضای شورای پنجم انجام گرفت؛

سکان شهرداری گرگان به "مهدی باقری" سپرده شد/ "فائزه عبدالهی" رئیس شورای پنجم شد

سکان شهرداری گرگان به "مهدی باقری" سپرده شد/ "فائزه عبدالهی" رئیس شورای پنجم شد
سکان شهرداری گرگان پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای پنجم، و رای گیری بین اعضای شورای منتخب به "مهدی باقری" سپرده شد و از خدمات شهردار سابق گرگان، قدردانی به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ آیین تحلیف اعضای پنجم پارلمان شهری گرگان صبح امروز با حضور فرماندار گرگان و جمعی از خبرنگاران برگزار گردید که در این بین، پس از انتخاب اعضای سنی شواری پنجم، اعضای شورای شهر گرگان سمت های خود را دریافت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

از این بین و پس از رای گیری بین اعضای شورای شهر؛ خانم"فائزه عبداللهی" تنها بانوی راه یافته به پارلمان شهری گرگان در دوره پنجم، به عنوان رئیس شورای شهر گرگان منصوب گردید و سمت نائب رئیسی به آقای "علی اصغر یوسفی" رسید.

,

در همین راستا، "حمید رضا آقا ملایی" به عنوان منشی اول و "مهران کاظم نژاد" به عنوان منشی دوم انتخاب گردیدند و "حسین ربیعی" به عنوان سخنگوی شورای شهر منصوب گردید.

,

همچنین،"حسین ربیعی" و "حمیدرضا آقا ملائی" به عنوان نماینده شورای شهر در شورای فرادست شهرستان گرگان منصوب شدند.

,

در ادامه "حسین ربیعی" در پاسخ به این سوال که علت انتخاب نشدن "حسین صادقلو" به عنوان شهردار گرگان چه بوده است، گفت: نامه دوم سپاه مبنی بر عدم ایثارگری و بازنشستگی صادقلو باعث شد که به ایشان رای ندهیم.

,

گفتنی است، مراسم، تحلیف اعضای شورای پنجم گرگان، صبح امروز در صحن شورای شهر برگزار گردید.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه