اخبار داغ

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مطرح کرد؛

نباید در انتخاب شهردار تبریز تعجیل شود/ تا جایی که اطلاع دارم سرپرست تعیین می‌‌کنند/ استقبال از تبریز 2018 بدون تصویب بودجه‌ی دولتی!

نباید در انتخاب شهردار تبریز تعجیل شود/ تا جایی که اطلاع دارم سرپرست تعیین می‌‌کنند/ استقبال از تبریز 2018 بدون تصویب بودجه‌ی دولتی!
نماینده‌ی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: سرپرست شهرداری کلانشهر تبریز مشخص می‌شود تا انتخاب شهردار در فرصت مناسب و بدون تعجیل صورت پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب‌الدین بیمقدار در حاشیه‌ی مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آناج اظهار داشت: هیئت رئیسه جدید شورای شهر توسط برگزیدگان مردم مشخص شد و به نظر ترکیب خوبی نیز در این جلسه انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی در خصوص انتخاب شهردار کلانشهر تبریز ادامه داد: در این خصوص بر روی مصادیق صحبت زیادی انجام نشده اما هر زمانی بنده را مورد مشورت قرار دادند بر روی معیارها و بایدهای این جایگاه اظهار نظر کرده‌ام.

,

نماینده‌ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خاطر نشان ساخت: آنچنان که اطلاع دارم قرار بر این شده است تا سرپرست موقت برای شهرداری تعیین شود تا در فرصت مناسب و بدون تعجیل فرد مناسب انتخاب و معرفی گردد.

,

وی اذعان داشت: کلانشهر تبریز با توجه به رویداد بزرگ تبریز 2018 و انتخاب این شهر به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در بُرهه حساسی قرار گرفته است و متاسفانه در این زمینه نیز جز کمیته‌سازی کار دیگری انجام نشده است.

,

بیمقدار تصریح کرد: بجز وزارت ورزش و جوانان، بقیه‌ی اعضای دولت و وزرات‌خانه‌ها که در کمیته ملی تبریز 2018 عضو هستند، اشرافی نسبت به این مسئله ندارند لذا اعتباری نیز تا کنون در این زمینه به تبریز تعلق نگرفته است.

,

وی متذکر شد: به عنوان نماینده مردم در مجلس از دولت و ادارات استانی که در کمیته عضو هستند درخواست می‌کنم سریعا مصوبه‌ای که دولت برای جابجایی تا ده درصه بودجه و تحویل آن به کمیته تبریز 2018 داده را اجرا نمایند.

,

نماینده‌ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه تنها چهار ماه تا این رویداد بین‌المللی زمان باقی مانده است، تاکید کرد: قرار نیست در آخر 2018 کاری انجام شود، بلکه هر برنامه‌ای هست قبل از ورود به این سال باید در تبریز اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه