اخبار داغ

آغاز بررسی گزینه های شهرداری اراک در صحن شورا

آغاز بررسی گزینه های شهرداری اراک در صحن شورا
جلسه انتخاب شهردار اراک از روز یکشنبه پنجم مرداد ماه در صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ جلسه انتخاب شهردار اراک از روز یکشنبه پنجم شهریورماه در صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک آغاز شده است و در آن گزینه های معرفی شده در جلسه حضور پیدا کرده و برنامه های خود را اعلام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

کاوه فلک افلاکی رئیس شورای کلانشهر اراک در صحن شورای اسلامی گفت: شورای شهر اراک بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام داد در ابتدا گزینه هایی را برای انتخاب شهردار معرفی کرده بود.

,

فلک افلاکی اظهار کرد: اعضای شورا تصمیم گرفتند از فرصت باقی مانده برای انتخاب شهردار به نحو مطلوبی استفاده کنند به این ترتیب گزینه های جدیدی را معرفی کردند تا برنامه هایشان را ارائه دهند.

,

یکی از گزینه های شهرداری اراک:

, یکی از گزینه های شهرداری اراک:,

عصر روز گذشته برای ارائه برنامه هایم اطلاع رسانی شد

, عصر روز گذشته برای ارائه برنامه هایم اطلاع رسانی شد, عصر روز گذشته برای ارائه برنامه هایم اطلاع رسانی شد,

مجید عسگری یکی از گزینه های شهرداری اراک با انتقاد از اینکه به بنده عصر روز گذشته اطلاع داده اند که برنامه هایم را برای شهرداری اراک در جلسه امروز ارائه دهم گفت: در این فرصت کوتاه خیلی زمان برای ارائه برنامه ها وجود نداشت.

,

شهرداری اراک در حال حاضر ۸۸۰۰ نیروی مازاد دارد

, شهرداری اراک در حال حاضر ۸۸۰۰ نیروی مازاد دارد, شهرداری اراک در حال حاضر ۸۸۰۰ نیروی مازاد دارد,

عسگری در ادامه در پاسخ به سوالات اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: شهرداری اراک در حال حاضر حدود ۸ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی اضافه دارد و اضافه کردن نیرو به مجموعه شهرداری خیانت است.

,

دنبال تعدیل نیرو نیستم

, دنبال تعدیل نیرو نیستم, دنبال تعدیل نیرو نیستم,

وی با بیان اینکه به دنبال تعدیل نیرو نیستم افزود: بهترین کار این است که از جذب نیروهای جدید خودداری شود و با استفاده از سرمایه گذاری های جدید برای این افراد اشتغال ایجاد کرد.

,

ضرورت تلاش برای توسعه متوازن شهر

, ضرورت تلاش برای توسعه متوازن شهر, ضرورت تلاش برای توسعه متوازن شهر,

گزینه شهرداری اراک با بیان اینکه عدالت در اجرای پروژه های شهری اراک رعایت نشده است اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا در اجرای پروژه های مختلف عدالت را اجرا کنیم تا همه مناطق شهر از توسعه متوازن بهره مند شوند.

,

تعیین تکلیف پروژه ۵۵ متری را با قدرت دنبال می کنم

, تعیین تکلیف پروژه ۵۵ متری را با قدرت دنبال می کنم, تعیین تکلیف پروژه ۵۵ متری را با قدرت دنبال می کنم,

عسگری مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا را یکی از مشکلات عمده شهر اراک عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات زیست محیطی اراک نیازمند عزم ملی است و در ابتدا باید مطالعاتی در خصوص سهم آلایندگی هر یک از بخش های مختلف انجام و این میزان مشخص شود تا بتوان تصمیمات لازم را گرفت.

,

وی در خصوص پروژه ۵۵ متری اراک گفت: فکر اجرای پروژه خیر بوده است ولی اجرای بالای ۱۵ سال این پروژه مشکلاتی را به همراه داشت است.

,

عسگری خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف پروژه ۵۵ متری یکی از برنامه هایم خواهد بود و با قدرت آن را انجام خواهم داد.

,

جلسه انتخاب شهردار اراک در روزهای  یکشنبه و دوشنبه در صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک برگزار و در آن گزینه های معرفی شده (مجید عسگری، علی یوسفی، داود باقری، علی فرهمند پور و داود تاجران) در جلسه حضور پیدا کرده و برنامه های خود را اعلام می کنند.

,

photo_2017-08-27_10-16-23 photo_2017-08-27_10-17-30 photo_2017-08-27_10-17-37

, photo_2017-08-27_10-16-23, photo_2017-08-27_10-16-23, photo_2017-08-27_10-17-30, photo_2017-08-27_10-17-30, photo_2017-08-27_10-17-37, photo_2017-08-27_10-17-37,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه