اخبار داغ

با حضور بیش از ۷۰ شرکت از سراسر کشور؛

هجدهمین نمایشگاه تخصصی خانه‌ مدرن در اراک برپا می‌شود

هجدهمین نمایشگاه تخصصی خانه‌ مدرن در اراک برپا می‌شود
هجدهمین نمایشگاه تخصصی خانه‌ مدرن در اراک با حضور بیش از ۷۰ شرکت از سراسر کشور برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جهانمیرزایی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی خانه‌ مدرن در فضایی به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان مرکزی در اراک برپا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

جهانمیرزایی با بیان اینکه این نمایشگاه از ششم تا ۱۰ شهریور ۹۶ دایر است اظهار کرد: بیش از ۷۰ شرکت کننده از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

,

وی ادامه داد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی خانه‌ مدرن با هدف نمایش آخرین دستاوردها و جهت ایجاد فرصت رقابتی و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات اقتصادی برگزار می شود.

,

برپایی نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون غرب کشور در اراک

,

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: همچنین به مناسبت هفته تعاون نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون استان های غرب کشور نیز در محل سالن پرشیا محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان مرکزی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع برگزار می شود.

,

وی ادامه داد: در این نمایشگاه نیز واحد های برتر تعاونی غرب کشور حضور می یابند.

,

جهان میرزایی خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های این نمایشگاه نیز می توان به افتتاح واحد مشاوره ، بازاریابی و برندینگ، افتتاح مرکز حمایت از کسب و کارهای نوپای اتاق تعاون استان مرکزی و تخفیف حضور در استارتاپ ویکندهای اتاق تعاون اشاره کرد.

,

این نمایشگاه ها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه