اخبار داغ

اوایل آذر ماه؛

المپیاد ملی بتن در استان مرکزی برگزار می شود

المپیاد ملی بتن در استان مرکزی برگزار می شود
معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از برگزاری المپیاد ملی بتن در اوایل آذرماه جاری در استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اراک امروز؛ محمد جهانگیری معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: المپیاد ملی بتن طی سه مرحله در روز های اول و دوم اذر ماه در استان مرکزی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

جهانگیری با اشاره به اینکه نخبگانه این رشته در این المپیاد حضور دارند اظهار کرد: در این المپیاد ۳۱ نفر از ۳۱ استان کشور حضور دارند.

,

وی ادامه داد: در تلاش هستیم با برنامه ریزی هایی که انجام می دهیم میزبانی خوبی را در برگزاری این المپیاد داشته باشیم.

,

آموزش های فنی و حرفه ای بستر ایجاد اشتغال هستند

, آموزش های فنی و حرفه ای بستر ایجاد اشتغال هستند, آموزش های فنی و حرفه ای بستر ایجاد اشتغال هستند,

معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: آموزش های فنی و حرفه ای بستر مناسبی برای ایجاد اشتغال و حتی پایداری اشتغال در جامعه است.

,

وی ادامه داد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در رفع بیکاری، کاهش معضلات اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی و ... بسیار موثر است.

,

فنی و حرفه ای استان مرکزی با ۳۵ دستگاه تفاهم نامه همکاری دارد

, فنی و حرفه ای استان مرکزی با ۳۵ دستگاه تفاهم نامه همکاری دارد, فنی و حرفه ای استان مرکزی با ۳۵ دستگاه تفاهم نامه همکاری دارد,

جهانگیری با اشاره به اینکه اداره فنی و حرفه ای ارتباط خوبی را با دستگاه های مختلف اجرایی استان دارد افزود: فنی و حرفه ای استان مرکزی تا کنون ۳۵ تفاهم نامه همکاری با دستگاه های مختلف منعقد کرده است که برخی از این تفاهم نامه ها برای اولین بار در کشور در استان مرکزی اجرایی شده است.

,

معاون فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: این ادراه برای اجرایی کردن برنامه خود طرح های مختلفی را در دست اجرا دارد که از این طرح ها می توان به اجرای طرح خود اتکایی دانش آموزان(ارائه آموزش به دانش آموزان مراکز شبانه روزی) طرح تکاپو(ارائه آموزش های مشاغل خانگی) و اجرای طرح ترسیب کربن با همکاری منابع طبیعی برای ارائه آموزش به روستاییان از جمله طرح ها است.

,

وی خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با بیش از ۱۸۰ آموزشگاه آزاد و۲۱ مرکز دولتی کار آموزش مهارت های مختلف را در این استان برعهده دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه