اخبار داغ

کاپیتان تراکتورسازی:

روزهای سختی در فوتبال پشتِ‌سر گذاشتم

روزهای سختی در فوتبال پشتِ‌سر گذاشتم
کاپیتان تراکتورسازی گفت: در مقطعی پرسپولیس به من پیشنهاد داد اما چون به هواداران قول داده بودم آنها را تنها نمی‌گذارم، در تراکتورسازی ماندم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازآناج، مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی بامداد امروز در برنامه زنده تلویزیونی 90 حضور یافته و از زندگی سختی که در نوجوانی داشته گفت و این که شغل‌هایی همچون بنایی و میوه فروشی را داشته و شب‌ها نان خشک خورده تا به این جایگاه خود رسیده است. کیانی همچنین گفت در دورانی از حضورش در ترکتورسازی با پیشنهاد تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس روبرو بوده اما چون به هواداران این تیم قول داده بود آنها را تنها نمی‌گذارد، در تراکتورسازی ماندنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زآناج,

مشروح صحبت‌های کاپیتان محبوب تراکتورسازان در برنامه نود به شرح زیر است:

, مشروح صحبت‌های کاپیتان محبوب تراکتورسازان در برنامه نود به شرح زیر است:,

افتخارم نوکری مردم آذربایجان است

, افتخارم نوکری مردم آذربایجان است, افتخارم نوکری مردم آذربایجان است,

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره یادگیری زبان ترکی اظهار داشت: من زبان ترکی را یاد گرفتم و به این زبان هم صحبت می‌کنم ولی وقتی‌که کم بیاورم به زبان فارسی صحبت‌هایم را ادامه می‌دهم. بنده اصالتاً یک لر هستم ولی افتخارم نوکری مردم آذربایجان است.

,

به قولم به هواداران پایبند ماندم

, به قولم به هواداران پایبند ماندم, به قولم به هواداران پایبند ماندم,

کیانی درباره حضورش در تراکتورسازی گفت: سال اولی که به تراکتور آمدم این تیم با کمک هواداران و مربی‌گری خوب کمالوند و دستیارانش به لیگ برتر رسید و به هواداران قول دادیم که هیچ‌وقت این تیم را تنها نگذاریم و تا امروز به لطف خدا روی حرفم هستم.
 

,
,

, ,


تشریح مسیر پیوستن به تراکتورسازی

,
, تشریح مسیر پیوستن به تراکتورسازی, تشریح مسیر پیوستن به تراکتورسازی,

وی افزود: من متولد روستای ملوسان نهاوند هستم. مثل خیلی از فوتبالیست‌ها زمان کودکی در زمین‌های خاکی بازی می‌کردم و عاشق فوتبال بودم. در مدرسه فوتبال استقلال به پیشنهاد دایی‌ام حضور پیدا کردم و بعد در استقلال جنوب و چند تیم دیگر بازی کردم که سپس به تراکتور پیوستم.

,

روزهایی داشتم که فقط نان خشک می‌خوردم!

, روزهایی داشتم که فقط نان خشک می‌خوردم!, روزهایی داشتم که فقط نان خشک می‌خوردم!,

بازیکن تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من روزهای سختی پشتِ‌سر گذاشتم و یادم می‌آید روزهایی داشتم که یک هفته فقط نان خشک می‌خوردم و همراه دایی‌ام کار می‌کردم و دوست داشتم روی پای خودم بایستم و شب‌هایی در پارک خوابیده بودم. ممنونم از خدا که به من دل‌وجرئتی داد که کم نیاورم و الآن خدا را شکر می‌کنم که زحماتم بدون نتیجه نبوده است.

,

وی درباره سختی‌هایی که در فوتبال کشیده است، گفت: زمانی که در تیم استقلال جنوب بودم قبل تمرین یک نان بربری می‌خریدم و با نوشابه می‌خوردم. همچنین برای حضور در تمرین که عصرها برگزار می‌شد، هر روز مسافت خیلی زیادی را با پای پیاده طی می‌کردم.

,

همیشه تلاش کردم تا شرمنده هواداران نشوم

, همیشه تلاش کردم تا شرمنده هواداران نشوم, همیشه تلاش کردم تا شرمنده هواداران نشوم,

کیانی درباره جنگندگی خود در ترکیب تیمش اظهار داشت: پست من پستی هست که باید جنگید و توپ را به نفرات جلوتر رساند. من همیشه با نهایت توانم در خدمت تراکتورسازی بودم و همه سعی و تلاشم این بوده تا شرمنده هواداران نشوم.

,

اعتماد کمالوند باعث حضورم در تراکتور شد/ هفتمین هافبک تیم بودم!

, اعتماد کمالوند باعث حضورم در تراکتور شد/ هفتمین هافبک تیم بودم!, اعتماد کمالوند باعث حضورم در تراکتور شد/ هفتمین هافبک تیم بودم!,

وی درباره پیوستنش به تیم تراکتورسازی تصریح کرد: در زمان حضورم در تیم صبا باطری که به عنوان بازیکن سرباز عضو این تیم بودم، یک بازی دوستانه با تیم کمالوند داشتیم که بعدازآن بازی از من تست گرفتند و خدا را شکر کار را گرفتم و کمالوند به من اعتماد کرد و در ترکیب تیم تراکتورسازی جای گرفتم. جالب است بدانید زمانی که به تیم تراکتورسازی آمدم هفتمین هافبک تیم بودم و نفراتی چون علیرضا جلیلی در این تیم حضور داشتند.

,

می‌دانستیم که سال سختی داریم

, می‌دانستیم که سال سختی داریم, می‌دانستیم که سال سختی داریم,

کاپیتان تراکتورسازی درباره مشکلات تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: اول فصل بزرگ‌ترها با تیم قرارداد بستند و با حضور گل محمدی روحیه بیشتری پیدا کردیم و با حمایت‌های آقای آجورلو مدیرعامل باشگاه همه دست‌به‌دست هم دادیم و همدل شدیم. می‌دانستیم که سال سختی پیش روی داریم و روزبه‌روز آماده‌تر شدیم و هواداران هم در شرایط سخت تیمشان را تشویق کردند و ازلحاظ روحی روانی کادر فنی و باشگاه روی ما کار کرد که توانستیم شرایط را بهتر کنیم.

,

همسرم همه جوره پشتم بوده

, همسرم همه جوره پشتم بوده, همسرم همه جوره پشتم بوده,

وی درباره آمادگی طولانی‌مدتش در مسابقات گفت: سخت است که یک بازیکن همیشه آماده باشد. من یک خانم خیلی خوب دارم که همیشه و همه جوره پشتم بوده است. او با شرایط یک فوتبالیست مثل زود خوابیدن کنار آمده و به من کمک می‌کند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که شرمنده هواداران نشویم.

,

می‌توانستم در تیم ملی بازی کنم

, می‌توانستم در تیم ملی بازی کنم, می‌توانستم در تیم ملی بازی کنم,

این بازیکن درباره دعوتش به تیم ملی در سال های اخیر گفت: من زمانی هم که به تیم ملی دعوت شدم آندو و نکونام در تیم ملی بودند. به نظرم می‌توانستم در کنار آنها در تیم ملی بازی کنم ولی اینگونه نشد. بعد از خط خوردنم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم و قلباً برایشان آرزوی سربلندی می‌کنم. به نظرم تیم ملی در دیدار پیش روی‌هم با یک گل کره را می‌برد.

,

 

,

, ,

 

,

آزادی می‌تواند به فوتبال آذربایجان و تیم ملی خدمت کند

, آزادی می‌تواند به فوتبال آذربایجان و تیم ملی خدمت کند, آزادی می‌تواند به فوتبال آذربایجان و تیم ملی خدمت کند,

کیانی با اشاره به عملکرد موفق بازیکنان جوان تیم تأکید کرد: محمد آزادی و چند بازیکن جوان تیم ما می‌توانند پشتوانه خوبی برای فوتبال ما باشند. محمد نادری و محمدرضا مهدی زاده هم برای تیم ما عالی بازی می‌کنند. آزادی بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند به فوتبال آذربایجان و تیم ملی خدمت کند. تفاوتی که او با سایر بازیکنان جوان دارد این است که یک پشتوانه خوب مثل پدرش دارد و زمینه پیشرفتش فراهم است. محمدرضا در بازی سایپا بعد قطع برق به من گفت که یک گل می‌زنم که بعد از چند دقیقه هم گل به ثمر رساند.

,  ,  ,

هواداران تراکتورسازی در دنیا بی‌نظیرند

, هواداران تراکتورسازی در دنیا بی‌نظیرند, هواداران تراکتورسازی در دنیا بی‌نظیرند,

وی درباره تعصب خاص هواداران تیم تراکتورسازی گفت: هواداران ما در دنیا بی‌نظیر هستند و دلیل حضور چندساله‌ام در این تیم هواداران هستند. اهل چاپلوسی نیستم ولی آن‌ها در سرما و گرما از تیمشان حمایت می‌کنند و در 3 بازی که باختیم تیمشان را تشویق کردند و از شما می‌خواهم بیشتر از این هوای هواداران ما را داشته باشید.

,

هر چه دارم از پرشورها دارم

, هر چه دارم از پرشورها دارم, هر چه دارم از پرشورها دارم,

وی ادامه داد: هواداران ما تعصب زیادی به تیم‌شان دارند و بافاصله زیادی که استادیوم با شهر دارد همیشه از تیم‌شان حمایت می‌کنند. من هرچه دارم از هواداران خوب تراکتور است و با دادن یک شال به هوادار نوجوانی که در تمرین حاضر می‌شود سعی می‌کنم از آن‌ها تشکر کنم.

,

درخواست کاپیتان تراکتور از برنامه نود

, درخواست کاپیتان تراکتور از برنامه نود, درخواست کاپیتان تراکتور از برنامه نود,

کیانی همچنین در تمجید از هواداران تیمش تصریح کرد: ما در سه هفته ابتدایی اصلاً مستحق باخت نبودیم و با اینکه هر سه بازی را شکست خوردیم اما هواداران‌مان بعد از بازی‌ها در ورزشگاه مانده و ما را حمایت کردند. کجای دنیا چنین هوادارانی را سراغ دارید؟ من از برنامه نود درخواستی دارم و آن هم این است که قول بدهید هوای هواداران ما را داشته باشید.

, قول بدهید هوای هواداران ما را داشته باشید, قول بدهید هوای هواداران ما را داشته باشید,

غیرتی خود پرشورها هستند

, غیرتی خود پرشورها هستند, غیرتی خود پرشورها هستند,

وی همچنین در واکنش به شعار معروف پرشورها مبنی بر "غیرتی‌ام، غیرتی‌ام؛ من مهدی کیانی‌ام" که به خاطر تعصبش به تیم تراکتورسازی اینگونه خطاب می‌شود، عنوان کرد: غیرتی خود پرشورها هستند.

,

فقط به عشق هواداران در تراکتورسازی ماندم

, فقط به عشق هواداران در تراکتورسازی ماندم, فقط به عشق هواداران در تراکتورسازی ماندم,

کیانی درباره یک دهه حضورش در تراکتورسازی و علت پاسخ رد به پیشنهاد پرسپولیس توضیح داد: در برهه‌ای از زمان پرسپولیس من را می‌خواست ولی چون به هواداران قول داده بودم تنهایشان نمی‌گذارم، به عشق آنها در تراکتورسازی ماندم. من فقط یک نیم‌فصل مجبور به حضور در گسترش فولاد شدم اما خوشحالم که در تبریز ماندم و دوباره به جمع پرشورها بازگشتم. 

,

 

,

, ,

 

,

دوری از تیم تاوان اشتباهم بود

, دوری از تیم تاوان اشتباهم بود, دوری از تیم تاوان اشتباهم بود,

وی همچنین درباره اخراج مقطعی خود از تیم تراکتورسازی در زمان امیر قلعه‌نویی یادآور شد: ابتدا باید بگویم امیرخان برای تراکتورسازی و شخص بنده خیلی زحمت کشیده‌اند و رابطه من با ایشان رابطه پدر و پسری است. همیشه او را مثل پدرم می‌دانم و آن مدتی که از تیم کنار گذاشته شدم، تاوان اشتباهی بود که انجام دادم. خوشبختانه آقای قلعه‌نویی به خواست هواداران از موضع خود کوتاه آمدند و بعد از مدتی به تیم برگشتم.

,

ابتدا فوروارد بودم بعداً هافبک دفاعی شدم

, ابتدا فوروارد بودم بعداً هافبک دفاعی شدم, ابتدا فوروارد بودم بعداً هافبک دفاعی شدم,

این بازیکن درباره دلیل گلزنی کم خود با اشاره به اینکه ابتدا فوروارد بوده و سپس هافبک دفاعی شده است، تصریح کرد: من کم گل زدم چون در پستی بودم که گلزنی در این پست خیلی سخت بود و بیشتر سعی می‌کردم به هم‌تیمی‌هایم برای گلزنی کمک کنم.

,

دست پدر و مادرم را می‌بوسم، دعای آنها نبود به اینجا نمی‌رسیدم

, دست پدر و مادرم را می‌بوسم، دعای آنها نبود به اینجا نمی‌رسیدم, دست پدر و مادرم را می‌بوسم، دعای آنها نبود به اینجا نمی‌رسیدم,

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در خاتمه گفت: من همیشه موفقیت‌هایم را مدیون زحمات پدر و مادرم هستم که جا دارد از آنها تشکر کنم و دست‌شان را می‌بوسم. به نظرم اگر دعای آنها نبود به اینجا نمی‌رسیدم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه