اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دولت شهیدان رجایی و باهنر سمبل دولت رویشی بودند/خواص زمینه خیلی از ریزش ها در انقلاب را فراهم می کنند

دولت شهیدان رجایی و باهنر سمبل دولت رویشی بودند/خواص زمینه خیلی از ریزش ها در انقلاب را فراهم می کنند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : دولت شهیدان رجایی و باهنر سمبل دولت رویشی بودند و امید این بود که کارآمدی نظام را به کام مردم بکشانند اما منافقان کوردل این دو عزیز را از ما گرفتند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آرمان کرمان ؛حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : این مراسم برای گرامیداشت دو چهره انقلابی شهیدان باهنر و رجائی می باشد که موثر در پیدایش نگاه انقلابی و استقرار نظام دینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   آرمان کرمان,

وی شهید باهنر را از افتخارات استان کرمان دانست ،گفت : تاریخ آینه تمام نمایی برای درس گرفتن از رویش ها و عبرت گرفتن از ریزش هاست و انسان در این تحولات نقش اساسی دارد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : بحث ما موضوع رویش‌ها و ریزش‌ها است که در پنج موضوع رویش و ریزش داریم ، رویش ها و ریزش ها جبری و تصادفی نیست و این اتفاقات قانونمند است و اگر انقلابی به رویش دست یابد قانونمند بوده و ریزش های آن ها نیز قانونمند است.

,

سعیدی با اشاره به تاکید خداوند در قرآن به پیامبر مبنی بر بیان حوادث تاریخ برای مردم اظهار کرد: خلوص و بقای انقلاب قانون دارد و اگر به الزامات بقای قانون التزام نباشد، انقلاب دچار ریزش می شود.

,

وی با بیان این که انقلاب موسی بن عمران یک رویش بود و در عصر خود بزرگ ترین تحول در جامعه را به وجود آورد، گفت: قرآن می‌فرماید امتی که گرفتار سخت‌ترین شرایط بودند مغرب و مشرق زمین را در اختیار آنها قرار دادیم اما آیا این انقلاب باقی ماند، بقای انقلاب قانون دارد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد : بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) انقلاب دچار ریزش شد اما سومین انقلاب رویشی، انقلابی بود که در ایران شکل گرفت و امواج آن سراسر گیتی را فرا گرفته و تا اعماق دنیای امروز پیش رفته است.

,

سعیدی خلوص این انقلاب را قانون دانست و توضیح داد : بقای این انقلاب نیز قانون دارد و اگر به الزامات بقای این انقلاب پایبند نباشیم ممکن است به سرنوشت انقلاب های پیشین گرفتار شود.

,

وی ادامه داد : ۳۸ سال صبر کردن در برابر آمریکا مهم است اما اگر در سال های بعد دچار انفعال شد، انقلاب دچار ریزش می‌شود بنابراین اگر امت بخواهد تا آخر بماند باید این خط را ادامه دهد ؛ بنی اسرائیل از صحنه خارج شدند و امت دیگری آمدند و زیارت عاشورا سند خیانت یک امت است و براندازی پنج مرحله‌ای امتی را نشان می‌دهد و پنج گروه را نام می‌برد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد : امت ایران یک رویش در دنیا داشته است، نمی‌توانیم مصداقی از ریزش این انقلاب بگوییم چراکه امت ما در صحنه بین‌المللی درخشیده اما اشتباهاتی داشته و باید ببینیم کجا از مسیر اطاعت رهبری خارج شدیم و آن را جبران کنیم.

,

سعیدی تصریح کرد : سومین موضوع خواص هستند که در هر انقلابی یک چهره کاریزماتیکی دارند و به خاطر ارتباطشان با رهبری در دوره ای محبوب می‌شوند اما این محبوبیت نباید باعث لغزش آنها شود.

,

خواص زمینه خیلی از ریزش ها در انقلاب را فراهم می کنند

,

وی با اشاره به اینکه خواص هستند که زمینه خیلی از ریزش ها را فراهم می کنند، عنوان کرد: رویش خواص در هر انقلابی بسیار گسترده بوده اما ریزش خواص ریزش اخلاقی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بوده و اگر کسی از خطوط قرمز عبور کند، هم زودتر به قدرت و هم به ثروت می رسد اما خسارتش غیرقابل جبران است و اگر کسی در سیاست از مسیر قانون و در تبلیغات انتخاباتی از چهارچوب موازین خارج شد، زودتر به قدرت می رسد اما فایده ای ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد : واقعا انسان تعجب می‌کند از سیاستمدارانی که می‌گویند، نمی‌توانیم در برابر آمریکا بایستیم و باید با آمریکا کنار آمد زیرا این تغییر محاسبات و ریزش سیاسی است این در حالی می باشد که هیچ گاه دیدگاه امام و رهبری این نبوده و نیست.

,

سعیدی ادامه داد : بعد از رحلت پیامبر خواص سه دسته شدند، اکنون هم خواص در فتنه ۸۸ سه دسته شدند ؛ بنا نبود تاریخ را تکرار کنیم. چرا زمانی که رهبری می فرمایند” اَین عمار” سکوت می کنند و حرف نمی زنند؟

,

دولت شهیدان رجایی و باهنر سمبل دولت رویشی بودند

,

وی با بیان این که دولت شهیدان رجایی و باهنر سمبل دولت رویشی بودند ، گفت : امید این بود که کارآمدی نظام را به کام مردم بکشانند اما منافقان کوردل این دو عزیز را از ما گرفتند .

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : شهیدان رجایی و باهنر تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و ما امروز به گفته معاون خبری آمریکا یکی از چهار قدرت تاثیرگذار در جهان هستیم و این موضوع قدرتمندی نظام را می‌رساند.

,

سعیدی گفت : انقلاب اسلامی ایران خیلی عظیم است و دنیا را تسخیر کرده و هوشمندی رهبری در خاورمیانه و غرب آسیا تاثیر زیادی گذاشته و نبرد نابرابر را به نبرد نامتقارن و تهدید را تبدیل به فرصت کردند.

,

وی با اشاره به تلاش دولت کارگزاران در توسعه سیاسی مبتنی بر مدل غربی ابراز داشت : اصلاح طلبان در سال ۸۸ به مقدسات حمله کردند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که جامعه ای که در آن شاخص های روحیه انقلابی باشد، جامعه رویشی است ، افزود : اما این که بر رویش خود باقی بماند، الزاماتی دارد.

,

سعیدی عنوان کرد : این وضع حجاب و گرایش به جنس خارجی و ترکی در جامعه، جامعه شایعه‌پذیر و تقلیدگرا و جامعه‌ای که با اندک نهیبی تغییر می‌کند از آثار ریزش است و ما بنا بود دنیا را عوض کنیم نه اینکه رنگ بگیریم، آنچه امروز در جامعه ما می‌گذرد نگران کننده است.

,

وی تاکید کرد : بین فرمان امام صادق (ع) و ولی فقیه در تبعیت و حجیت چه فرقی وجود دارد و یک فرد عادی تا رئیس جمهور باید پذیرای این دستور باشند و یک دولت انقلابی در حوزه مبانی و اصول ، سیاست خارجی، فرهنگ دینی ، اقتصاد و اداره کشور باید کار کند ، اما اگر به تبعیت گزینشی دچار شدند، تکلیف چیست؟

,

باید در برابر آمریکا ایستاد و در مذاکره عزتمندانه وارد شد

, باید در برابر آمریکا ایستاد و در مذاکره عزتمندانه وارد شد, باید در برابر آمریکا ایستاد و در مذاکره عزتمندانه وارد شد,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشریح کرد : باید در انتصابات شایسته سالاری ملاک باشد و در سیاست خارجی انقلابی یعنی واقعا باید در مقابل آمریکا ایستاد و در مذاکره عزتمندانه وارد شد.

,

سعیدی در پایان اظهار داشت : آنچه از منکرات در جامعه می بینیم ناشی از فضای مجازی و ماهواره است  و چه فرقی بین فضای مجازی با مواد مخدر وجود  دارد ؛ در کدام کشور فضای مجازی را تا این حد آزاد گذاشته اند مسوولان باید فضای مجازی را کنترل کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه