اخبار داغ

مسئول دبیر خانه امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان کبودراهنگ:

دوره آموزشی دبیران امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کبودراهنگ برگزار شد

دوره آموزشی دبیران امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کبودراهنگ برگزار شد
دوره آموزشی یک روزه امربه معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه کبودراهنگ با حضوردبیرانو جمعی از آمران به معروف و ناهیان از منکر حوزه ها و پایگاه های بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،در ابتدای این دوره آموزشی ،حقیقت الله قمری مسئول امربه معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به پیشینه این فریضه الهی اظهار داشت:اگر ما برگردیم  به پیشینه امربه معروف و نهی از منکر در جوامع اسلامی می دانید که از ابتدای اسلام تا به امروز بوده هست و خواهد بود و اما به دلایلی این مسئله فراموش داده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

قمری در خصوص تشریح برنامه های امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان کبودراهنگ گفت:دبیر خانه امربه معروف و نهی از منکر در سپاه و  و بسیج جهت تحقق کامل این فریضه الهی با تیم های مستقر در پایگاه های بسیج و با هدف تذکر لسانی پیام مهربانی وارد عمل شده است.

,

وی افزود:مهمترین وظیفه ما در شورای امربه معروف و نهی ازمنکر  شناسایی معروفات متروکه و منکرات رایج در سطح پایگاه ها و اولویت بندی این متروکات و منکرات و و تعیین مجریان و بازخورد مجریان و پیگیری این مسئله از اهم وظایف مسئولین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه است.

,

مسئول امربه معروف و نهی از منکر در شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اهم منکرات موجود و رایچ در جامعه، منکر اعتقادی را مهم ترین منکر در جامعه دانست و اضافه داشت :دشمن در جامعه در موضوعات مختلف و با ابزارهای موجود سعی در ایجاد رخنه در اعتقادات جامعه اسلامی دارد و به نظر بنده منکر اعتقادی مهم ترین منکردر بین منکرات جامعه محسوب می شود.

,

قمری به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در جامعه و لزوم پیگیری و اجرای آن در جامعه پرداخت و خاطر نشان کرد:ما به زندگی ائمه و پیامبران خوانده ایم که بعضی از این بزرگان در طول سال های طولانی تنها یک نفر را می توانستند به خود جذب کنند و کار امربه معروف جهاد در راه خدا است.

,

وی با تشریح تجربیات موفق و ناموفق امربه معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد:طرح هایی در اجرای این فریضه الهی موفق محسوب می شود که بازخورد مثبت نسبت به اون موضوع داشته باشد.

,

حقیقت الله قمری تذکر لسانی را قدم اول در اجرای امربه معروف در جامعه دانست و تاثیرات فراوان این اقدام توسط مسئولین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه را غیر قابل انکار دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه