اخبار داغ

وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی پارک کودک شاهرود/ بهره مندی حداقلی از امکانات رفاهی و بهداشتی+ تصاویر

وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی پارک کودک شاهرود/ بهره مندی حداقلی از امکانات رفاهی و بهداشتی+ تصاویر
گردشگران و مسافرانی که در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات تابستان از مناطق مختلف کشور به شاهرود سفر می کنند بیشتر زائران بارگاه امام هشتم حضرت رضا علیه السلام هستند که در شاهرود اقامت می کنند و از نبود کمترین امکانات اولیه رفاهی و بهداشتی در پارک ها و فضاهای تفریحی این شهر گلایه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار؛ شهرستان شاهرود به دلیل آب و هوای مناسب، طبیعت بکر و زیبا و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در فصول مختلف سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است و با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری می‌توان گردشگران زیادی را جذب و این صنعت را در شهرستان رونق بخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار, .,

گردشگران و مسافرانی که در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز و تعطیلات تابستان از مناطق مختلف کشور به شاهرود سفر می کنند بیشتر زائران بارگاه امام هشتم حضرت رضا علیه السلام هستند که در شاهرود اقامت می کنند و از نبود کمترین امکانات اولیه و رفاهی در پارک ها و فضاهای تفریحی این شهر اظهار گلایه داشتند.

, .,

این مسافران و گردشگران اغلب پارک کودک، پارک شهدای محراب و حاشیه پارک بلوار را برای اقامت و اسکان چند ساعته انتخاب می کنند از کمبود امکانات رفاهی و بهداشتی و وضعیت بد سرویس های بهداشتی پارک ها و فضای سبز در این فضاها ابراز نارضایتی می کنند.

,

, ,

وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی پارک کودک شاهرود

, وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی پارک کودک شاهرود,

در بازدید از وضعیت نامطلوب سرویس های بهداشتی پارک کودک شاهرود مشاهده شد که متاسفانه وضعیت سرویس های بهداشتی این مکان تفریحی نامطلوب است و باعث نارضایتی و گلایه مندی مسافران و گردشگران شده است.

,

یکی از مسافرانی که از اهواز آمده بود و برای چند ساعت استراحت و صرف ناهار پارک کودک شاهرود را انتخاب کرده بود با اشاره به وضعیت بد و نامناسب سرویس های بهداشتی پارک کودک شاهرود گفت: چند سال گذشته که اینجا آمده بودیم اینجا وضعیت بهتری داشت اما الان شیرهای آب داخل توالت ها خراب است و علاوه بر هدر رفت آب شرب در این شرایط کم آبی کشور، استفاده از آن هم عملا غیر ممکن است.

,

, ,

سرویس های بهداشتی مرتب و تمیز یکی از نیازهای اولیه یک مکان تفریحی است

, سرویس های بهداشتی مرتب و تمیز یکی از نیازهای اولیه یک مکان تفریحی است,

وی اظهار کرد: وضعیت روشویی هم بسیار نامناسب و کثیف هست، کاشی های شکسته شده، تنها یک شیر آب که بسته نمی شود، نوار پلاستیکی که از لوله آب داخل روشویی آویزان است، عدم وجود مایع دستشویی در ظرف فلزی که گویا به عنوان دکور نصب کرده اند و ... جای تعجب است.

,

این مسافر اهوازی افزود: سرویس های بهداشتی مرتب و تمیز یکی از نیازهای اولیه یک مکان تفریحی در هر شهر است تا مردم و مسافران با ورود به این امکان و استفاده از آنها با مشکل مواجه نشوند.

,

بعد از چند ثانیه مکث ادامه داد: واقعا مسئولان شهر شما به این مکان ها سر نمی زنند، از وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی این مکان تفریحی مطلع نیستند؟ مسئولان شهری شاهرود باید هماهنگی بیشتری در ساماندهی و رسیدگی این مکان ها به ویژه در ایام تابستان، نوروز و ایامی که گردشگر و مسافر زیاد است داشته باشند.

,

, ,

پارک ها و فضاهای تفریحی شاهرود از حداقل ها بی بهره است

, پارک ها و فضاهای تفریحی شاهرود از حداقل ها بی بهره است,

مسافر دیگری که از یاسوج آمده بود نیز بیان کرد: سطل های زباله تقریبا پر و خالی نشده است، جای تاسف است که از پیتی های حلبی زنگ زده که تعدادی تخته سنگ زیر آن گذاشته شده است به جای سطل آشغال استفاده شده است.

,

وی افزود: وضعیت شیرهای آب داخل توالت ها هم که دیگر جای خود دارد، آب به طور دائم چکه می کند، قابل استفاده نیست و به محض باز کردن آب تمام کفش و لباس های آدم خیس می شود.

,

, ,

این مسافر یاسوجی ادامه داد: با این اوضاع و احوال تنها یکی از سرویس های بهداشتی قسمت زنانه قابل استفاده هست و دقایقی طولانی باید در نوبت سرویس بهداشتی بمانند و بوی نامطبوع سرویس های بهداشتی که به دلیل تهویه نامناسب است هم دیگر جای خود دارد و بهتر است در موردش صحبتی نکنیم.

,

وی یادآور شد: ما شب گذشته در شهر قم اقامت داشتیم، سرویس بهداشتی این شهر و دیگر شهرهایی که در طول مسیر اقامت داشتیم بسیار تمیزتر و بهتر از شاهرود بود، سال گذشته هم که مسافر بودیم و در آبشار شاهرود اقامت داشتیم وضعیت همین گونه بود، گویا پارک ها و فضاهای تفریحی این شهر از حداقل ها بی بهره است و مسافرانی که در این اماکن اقامت می کنند با مشکلاتی مواجه می شوند.

,

, ,

لزوم پاسخگویی سازمان پارک ها و فضای سبز شاهرود

, لزوم پاسخگویی سازمان پارک ها و فضای سبز شاهرود,

وضعیت کنونی سرویس های بهداشتی پارک کودک شاهرود باعث نارضایتی و فرار مسافران و گردشگران شده و قطعا در جذب گردشگر موثر خواهد بود.

,

رسیدگی و ساماندهی سرویس های بهداشتی پارک ها و فضای سبز داخل شهر بر عهده  سازمان پارک ها و فضای سبز شهر است و باید پاسخگو باشند که چرا تا کنون آن گونه که باید و شاید به این فضاها رسیدگی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه