اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

بی تفاوتی افراد محجبه بر بی حجابی دامن می زند

بی تفاوتی افراد محجبه بر بی حجابی دامن می زند
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب گفت: بی توجهی و بی تفاوتی افراد محجب به اشاعه ی بدحجابی یک آسیب جدی و کلی است و باعث می گردد که حجاب کم اهمیت تر جلوه کند پس لازم است که به معرفی حجاب به عنوان عامل برتر کوشا باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرشته شیر مراد مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب در گفتگو با صبریه اظهار داشت: تغییر دادن نگرش دختران جوان به مقوله محجبه بودن  و القای تفکر اینکه  حجاب یک عقب ماندگی است یک خطر جدیست که باید در تغییر این نگرش کوشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبریه,

  

,

وی ادامه داد: بی توجهی و بی تفاوتی  افراد محجب به اشاعه ی بدحجابی یک آسیب جدی و کلی است  و باعث می گردد که حجاب کم اهمیت تر جلوه کند پس لازم است که به  معرفی حجاب به عنوان عامل برتر کوشا باشیم.

,

  

,

شیرمراد افزود: دشمنان با هدف گرفتن حجاب زنان جامعه ما در واقع قلب خانواده را هدف قرار داده اند و از هم پاشی کانون پر اهمیت خانواده محقق شدن اهداف دشمنان  است.

,

 

,

وی گفت: بی توجهی و بی تفاوتی قشر مذهبی و محجبه به امربه معروف و نهی از منکر با موضوع عفاف و حجاب در واقع میدان را در اختیار برنامه های دشمنان ضد حجاب قرار دادن است پس باید افراد محجبه همگام باهم با امربه معروف و نهی از منکر ،بدحجابی را ریشه کن کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه