اخبار داغ

نویسنده بهارستانی کتاب خود را به شهید حججی تقدیم کرد

نویسنده بهارستانی کتاب خود را به شهید حججی تقدیم کرد
نویسنده جوان و فعال بهارستانی کتاب جدید خود را با عنوان «حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا» به شهید حججی و خانواده ایشان تقدیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، محمدجواد محسن‌زاده نویسنده بهارستانی بیست و دومین اثر منتشره خود را باعنوان  «حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا» که به بررسی نقش پوشش رسانه‌ای، فراگرد ارتباطی، پیام‌آوری و ابلاغ رسالتِ هنر عاشورا می پردازد، به منظور تقدیر و پاسداری از فداکاری و جان‌فشانی شهید محسن حججی به روح بلندمرتبه آن شهید والامقام، خانواده محترم و فرزند خردسال ایشان تقدیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

محسن‌زاده در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه در رابطه با عنوان کتاب خود، بیان داشت: حضرت زینب کبری (س) قهرمان فصاحت و بلاغت، به عنوان پیام‌آور و سردبیر رسانه عاشورا توانست سیره و رفتار عاشوراییان، فرهنگ و پیام قیام نهضت حسینی را انتقال داده و برای تاریخ ماندگار کند.

,

وی با بیان اینکه خالق و مدیر رسانه عاشورا، حضرت سیدالشهداء امام حسین (ع) می باشد، تبیین کرد: بانوی قهرمان کربلا با روایت‌گری، مدیریت افکار عمومی توانست اهداف و پیام نهضت عاشورا را به عنوان رسانه اسلام و شیعه از یک برهه و زمان مشخص (دهم محرم سال 61 قمری) و یک مکان خاص (سرزمین کربلا) به طول اعصار تاریخ و به وسعت جغرافیای تمامِ جهان منتقل کند.

,

نویسنده کتاب «حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا» با تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، ولایت مداری و بصیرت را عامل اصلی پیروزی و وحدت مسلمانان دانست و اذعان داشت: قهرمانان، الگوهای واقعی و افتخار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و مدافعان حرم هستند که با ایثار و گذشت جان خود، در راه دفاع از ارزش‌های دینی و اهل بیت (ع) به شهادت می رسند.

,

شایان ذکر است کتاب «حضرت زینب کبری(س)، سردبیر رسانه عاشورا» با تقریظ حضرت آیت الله میرجواد مرعشی و مقدمه استاد دکتر عبدالرضا علی‌پناه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در تیراژ یک هزار جلد و با قیمت پانزده هزار تومان در تابستان 1396 منتشر گردید.

,

در پایان گفتنی است محسن‌زاده دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات، مدرّس دانشگاه، پژوهشگر برگزیده چهاردهمین دوره جوایز طلایی روابط عمومی پیشگامان روابط عمومی ایران و دارنده عنوان دو دوره مدیر روابط عمومی برتر استان تهران می باشد که تاکنون از وی دو کتاب و بیش از بیست مقاله علمی چاپ و منتشر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه