اخبار داغ

در جلسه انتخاب شهردار اراک چه گذشت؟

از حاشیه های جلسه انتخاب شهردار تا مطالبات اعضای شورای شهر از«تاجران»

از حاشیه های جلسه انتخاب شهردار تا مطالبات اعضای شورای شهر از«تاجران»
صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه با موضوع انتخاب شهردار کلانشهر اراک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه با موضوع انتخاب شهردار کلانشهر اراک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

علی یوسفی، مجید عسگری، علی فرهمندپور، حسین واشقانی فراهانی و داوود تاجران به عنوان کاندیداهای شهرداری اراک بودند که در نهایت با انجام رای گیری داوود تاجران با کسب ۱۰ رای موافق و یک رای سفید به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.

,

از رنگ ندادن ماژیک آبی و انتقاد اعضای شورای اسلامی شهر اراک به دلیل استفاده از ماژیک قرمز و صحبت های نادری عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک بعد از انتخاب تاجران به عنوان شهردار اراک که گفت«انتخاب بین بد و بدتر بود»از حاشیه های انتخاب شهردار اراک بود.

,

صحبت های اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بعد از انتخاب تاجران به عنوان شهردار

, صحبت های اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بعد از انتخاب تاجران به عنوان شهردار, صحبت های اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک بعد از انتخاب تاجران به عنوان شهردار,

کاوه فلک افلاکی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: از امروز با رای قاطع اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک شهردار انتخاب شده است.

,

فلاک افلاکی اظهار کرد: همه باید به رای اعضای شورای شهر احترام بگذارند و شهردار هم باید پاسخگوی سوالات شورا و مردم درباره مسئولیتی که بر عهده می گیرد باشد.

,

 طوفان محمدی عضو شورای کلانشهر اراک گفت: اعضای شورا امروز با همدلی و اتحاد شهردار اراک را انتخاب کردند امیدواریم که شهردار توقعات مردم را به هدف اجابت برساند.

,

سعید نادری عضو شورای کلانشهر اراک با بیان اینکه مردم در انتخابات شوراهای اراک رای متفاوتی دادند گفت: بعد از پایان انتخابات اعضای فراکسیون امید برای انتخاب شهردار جلسات متعددی را برگزار کردند.

,

نادری اظهار کرد: اعضای شورا امروز رای قدرتمندانه به شهردار دادند که امیدواریم با اقداماتی که انجام می شود پیش مردم رو سفید باشیم.

,

محمدحسین فدایی عضو شورای کلانشهر اراک بیان کرد: امیدواریم که شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک در خدمت مردم باشد و به خواسته های مردم جامه عمل بپوشاند.

,

مرتضی سورانه عضو شورای کلانشهر اراک گفت:برنامه های افرادی که طرحهایشان را برای شهرداری اراک به شورا ارائه کرده بودند اجرایی و عملیاتی نبود.

,

سورانه اظهار کرد: برنامه اجرایی برنامه ای است که بر اساس واقعیت ها و شرایط موجود اراک نوشته شده باشد خوب است که بعدا بتوان برنامه ها را آنالیز کرد.

,

وی ادامه داد: البته نقاط مثبتی که در برنامه ها ارائه شد حتما مورد توجه اعضای شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

,

حامد آجرلو عضو شورای کلانشهر اراک بیان کرد: خوشبختانه رای گیری برای انتخاب شهردار با انسجام انجام شده، امیدواریم در ادامه هم کارها با همین وحدت و انسجام انجام شود.

,

علیرضا مردای عضو شورای کلانشهر اراک گفت: این انتخابات نشان داد که اعضای شورا با هم دلی و هم سویی و خارج از مباحث حزبی و جناحی کار را برای خدمت رسانی به مردم آغاز کرده اند.

,

مردای اظهار کرد: داود تاجران قول هایی به اعضای شورای اسلامی داده است که ما حتما این موضوعات را از وی مطالبه خواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: شهردار جدید تعهد داده است به رشد کیفی نیروهای شهرداری برای کادر سازی استفاده کند و از خارج از بدنه شهرداری نیرویی را جذب نکند و تحت تاثیر هیچ شخص و باند و جریان سیاسی قرار نگیرد.

,

علی جعفر محصولی عضو شورای کلانشهر اراک با تاکید بر اینکه نگران بودم شهردار با رای کم انتخاب شود افزود: ولی امروز شهردار با رای قاطع انتخاب شد و انتظار می رود شهردار با این رای قاطع همه تلاش خودش را برای رفع مشکلات شهر به کار ببندد.

,

محصولی بیان کرد: شهردار برای اینکه در کارش موفق باشد باید برای حل مشکلات و اجرای برنامه ها وقت بگذارد.

,

فرزانه رحمتی عضو شورای کلانشهر اراک بیان کرد: امیدوارم اعضای شورا پاسخ اعتماد مردم و شهردار پاسخ اعتماد اعضای شورا را با عملکرد خوب خودش بدهد.

,

وی ادامه داد: از اصحاب رسانه هم انتظار دارم با روحیه پرسشگری موضوع و مشکلات را برای برطرف شدن به خوبی انعکاس دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه