اخبار داغ

اهدای جایزه ویژه «شهید حججی» در جشنواره مسیر عشق

اهدای جایزه ویژه «شهید حججی» در جشنواره مسیر عشق
ستاد برگزاری جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق از بهترین اثر و "زبانحال" مکتوب از اولین تصویر از اسارت شهید مدافع حرم "محسن حججی" تقدیر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس"مسیر عشق"، همزمان با بازگشت پیکر مطهر شهید سرفراز "محسن حججی" مدافع حرم آل الله و با توجه به انتشار تصویری پرمعنا از لحظه به ظاهر اسارت آن شهید عزیز در کنار آن نامردصفت از شجره خبیثه که توجه ویژه به مقوله "زبانحال" در سینمای مذهبی را ضرورت می‌بخشد، "جایزه ویژه شهید حججی" را با عنایت به شرح ذیل به مجموعه بخش‌های این رویداد مهم فرهنگی اضافه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عموم مردم شریف به خصوص نویسندگان و فیلمنامه نویسان فرهیخته کشور با الهام از تصویر مورد اشاره که به واسطه نگاه مقتدرانه و با عزت آن شهید و در مقابل هراس و رذالت آن دشمن ناتوان، به سرعت در اذهان ملت مسلمان ایران و پاک سیرتان سراسر جهان به عنوان دونماد حق و باطل، خیر و شر، عشق و نفرت، عزت و رذالت،  اقتدار و وحشت و آرامش و اضطراب ترسیم شد، می توانند به تصویرسازی "زبانحال" این دو نگاه و بیان ناگفته ها و احساس درونی خود از این تقابل پرداخته و با شرح عشق و نفرت خود از این تصویر، همراه با عاشقان اباعبدالله(ع) در ثبت و ماندگاری این واقعه به زبان هنر در "مسیر عشق" مشارکت نمایند.
,
متون ارسالی می بایست حداکثر در دو صفحه A4 تنظیم و عاری از شعار و دربرگیرنده "زبانحال" و دلنوشتی با بیان سینمایی و تصویرگرانه بوده و یا حداقل گفتارمتنی (نریشن محور) باشد. ستاد برگزاری جشنواره به پاس این همراهی همدلانه ضمن تقدیری شایسته و ویژه "جایزه ویژه شهید حججی" را به اثر برگزیده (زبانحال منتخب) اهدا خواهد نمود.
,

نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس«مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه