اخبار داغ

همزمان با هفته تعاون صورت می گیرد؛

راه‌اندازی نخستین شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور در استان مرکزی

راه‌اندازی نخستین شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور در استان مرکزی
سرپرست مدیریت تعاون استان مرکزی از راه‌اندازی نخستین شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور همزمان با هفته تعاون در استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دانش دوست،سرپرست مدیریت تعاون استان مرکزی به مناسبت هفته تعاون در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: به مناسبت هفته تعاون و برای اولین بار در کشور نخستین شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور در استان مرکزی راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

دانش دوست اظهار کرد: این طرح در راستای راهبرد سوم از راهبردهای هفتگانه بخش تعاون و به منظور تحکیم تعاملات بین شبکه ای است و همچنین راهبرد ششم تعاونی ها که تقویت برند تعاونی ها است راه اندازی می شود.

,

وی با بیان اینکه برای ایجاد این شبکه یکسری از اقدامات زیر بنایی انجام شده است افزود: به منظور معرفی تعاونی های استان برای ایجاد شبکه تعاون سایتی در فضای مجازی ایجاد کرده ایم و مشخصات تمام تعاونی های استان را در آن ثبت کرده ایم.

,

 سرپرست مدیریت تعاون استان مرکزی بیان کرد: بر اساس این طرح تعاونی هایی که در یک رشته شغلی از تامین مواد اولیه گرفته تا تولید و فروش محصولات، در یک شبکه قرار می گیرند.

,

دانش دوست خاطرنشان کرد: شبکه زنجیره‌ای تعاون کشور در روز چهارشنبه همزمان با مراسم تجلیل از تعاونی های برتر رونمایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه