اخبار داغ

امام‌جمعه نهاوند:

شهادت شهید حججی نماد مقاومت و جلوه ای از حادثه کربلا است

شهادت شهید حججی نماد مقاومت و جلوه ای از حادثه کربلا است
امام‌جمعه نهاوند گفت: شهید محسن حججی نمادی بارز از روحیه مقاومت و انقلابی گری است که نشان داد مدافعان حرم حافظان انقلاب اسلامی و کشور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مورد بازگشت پیکر مطهر شهید محسن حججی گفت: شهدای مدافع حرم شهدای گران‌قدری هستند که با شجاعت و مجاهدت و باانگیزه دفاع از حرم حضرت زینب (س) عزتمندانه در مقابل تکفیری‌ها و عوامل استکبار جهانی می‌ایستند و مجاهدت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای گران‌قدری است که خالصانه جان خود را درراه اسلام و درراه مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی تقدیم می‌کنند.

,

امام‌جمعه نهاوند افزود: مدافعان حرم کار بسیار بزرگی انجام می‌دهند و در کشوری دیگر در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند که این خیلی مسئله مهمی است و نشان‌دهنده انگیزه بالای جوانان مومن ایران اسلامی است.

,

وی اظهار داشت: تمام جنگ‌ها در کل جهان‌بین دو گروه حق و باطل هستند و مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل باطل ایستادگی می‌کنند که نمونه بارز این مقاومت شهید محسن حججی است که با چه صلابت و اقتداری در مقابل دشمن قرار می‌گیرد.

,

مغیثی عنوان کرد: شهید حججی و شهدای مدافع حرم حافظان این انقلاب و نظام‌اند که اگر آن‌ها نبودند اکنون می‌بایست در داخل مرزهای کشور عزیزمان با تکفیری‌ها مقابله می‌کردیم.

,

 وی با اشاره به شهادت شهید محسن حججی بیان کرد: شهادت وی نماد بارز ایثار، مقاومت و نمایشی از حادثه کربلا بود و نشان داد که نسل جدید انقلاب اسلامی دارای چه انگیزه قوی برای تداوم مسیر حرکت انقلاب اسلامی است.

,

امام‌جمعه نهاوند گفت: شهدای مدافع حرم مدافعان حریم ولایت هستند و شهید جوان محسن حججی که کمتر از ۲۵ ساله سن داشت از جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است که این موضوع بیانگر این است که جوانه‌های انقلاب در حال رشد و تکامل هستند.

,

وی اظهار داشت: همان‌طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند؛ اگر شهیدان مدافع حرم نبودند، امروز باید با عناصرِ فتنه‌گر، خبیث و دشمن اهل‌بیت (ع) در شهرهای ایران می‌جنگیدیم، زیرا آنان قصد داشتند از مرزهای عراق وارد ایران شوند اما جلوی آن‌ها گرفته شد.

,

مغیثی در پایان گفت: امثال شهید حججی و جوانان مومن مدافع حرم باانگیزه‌ای قوی و بااقتدار و ایمان راسخ در کشور دیگری در مقابل دشمنان می‌ایستند که رهبر انقلاب نیز این موضوع را با عنوان شگفتی‌های تاریخ تعبیر می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه