اخبار داغ

عالم اهل سنت هرمزگان:

شهید حججی معجزه جهان اسلام است / شهادت حججی تجسم رشادت های سیدالشهدا بود

شهید حججی معجزه جهان اسلام است / شهادت حججی تجسم رشادت های سیدالشهدا بود
عالم اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه شهید حججی معجزه ای برای جهان اسلام است، گفت: نبرد با دشمنان اسلام تا پیروزی کامل مسلمانان درجهان ادامه دارد و پیروزی واقعی در زمان اوج درگیری و فضاسازی دشمنان محقق می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حمزه جاشویی، امام جمعه سابق اهل سنت بخش شیبکوه  شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه شهید حججی از جوانان متدین جهان اسلام بود، اظهار کرد: وجود جوانان متدین و غیور امثال شهید حججی مایه مباهات ایرانیان است و از زمره کسانی هستند که در نبرد با داعش بدون هیچ گونه واهمه ای در برابر داعش ایستادگی کرد و عزت و افتخار  را برای ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیخ حمزه جاشویی، امام جمعه سابق اهل سنت بخش شیبکوه  شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار , هرمز,  با تاکید بر اینکه شهید حججی از جوانان متدین جهان اسلام بود، اظهار کرد: وجود جوانان متدین و غیور امثال شهید حججی مایه مباهات ایرانیان است و از زمره کسانی هستند که در نبرد با داعش بدون هیچ گونه واهمه ای در برابر داعش ایستادگی کرد و عزت و افتخار  را برای ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد.,

وی با بیان اینکه نحوه شهادت محسن حججی یادعاشورا را دوباره برای مردم ایران زنده کرد، گفت: این شهید بزرگوار همانند سیدالشهدا، ابن عباس و حمزه که در صدر اسلام با کفار جنگیدند  برای جهان اسلام مبارزه کرد لذا دشمنان اسلام بدانند راه شهید حججی تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه شهید حججی پرورش بافته مکتب اسلام است، گفت: جوانان غیور و متدین بسیاری امثال شهید حججی با ارزش ها و اخلاقیات ویژه مکتب اسلام پرورش یافته اند که اگر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اجازه صادر کنند قطعا از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند.

,

جاشویی با تاکید بر اینکه شهید حججی افتخار جهان اسلام است، تصریح کرد: عربستان سعودی، آمریکا و اسرئیل غاصب پشت پرده گروه های تکفیری وسلفی ها و در حال حاض داعش هستند که برای مخدوش کردن چهره اسلام از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما غافل از این هستند که همه جوانان پرورش یافته مکتب اسلام با ظلم و استکبار مبارزه می کنند.

,

وی افزود: همان اندازه که شهید حججی مایه سربلندی و عزت ایران است به همان میزان و حتی بیشتر از آن باعث ذلت و خواری دست اندارکاران و پرورش دهندگان داعش است.

,

امام جمعه سابق اهل سنت شیبکوه  تاکید کرد: در حال حاضر جنگ تمام عیاری علیه تمام کشورهای دنیا و بویژه جهان اسلام آغاز شده است و با اینکه گروه های تکفیری از سوی دست اندر کارانشان حمایت های مادی و معنوی می شوند اما هیچ کاری از پیش نمی برند و جز روسیاهی چیزی برای دشمنان باقی نمی گذارند.

,

پیروزی واقعی در زمان اوج فضاسازی دشمنان محقق می شود

, پیروزی واقعی در زمان اوج فضاسازی دشمنان محقق می شود, پیروزی واقعی در زمان اوج فضاسازی دشمنان محقق می شود,

جاشویی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های رزمندگان و مدافعان حرم در جهان اسلام اظهار کرد:  مکتب اسلام به دلیل رشادت های جوانان مسلمان روز به روزدرحال گسترش است و دشمن با توسل به جریانات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بویژه تحریم ها درصدد است ما را به بیراهه بکشاند و دچار غفلت شویم.

,

وی افزود:در حال حاضر جنگ سرد در قالب رسانه  و تفکر افراد داریم و دشمنان با استفاده از ماهواره ها و فضای مجازی محیط جنگ را وارد خانه ها کرده اند و همه دشمنان بسیج شده اند که انقلاب ما را از بین ببرند لذا شهید حججی را باید در عمل الگوی خود قرار دهیم چون در مدارس، دانشگاهها  و حتی در جامعه افرادی وجود دارند که نیازمند تلنگری از سوی مسئولان و بویژه معلمان و مربیان آموزشی هستند.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به وقوع جنگ در فلسطین، یمن، عراق، سوریه بیان کرد: نبرد با دشمنان اسلام تا پیروزی کامل مسلمانان درجهان ادامه دارد و پیروزی واقعی در زمان اوج درگیری و فضاسازی دشمنان محقق می شود.

,

جاشویی با بیان اینکه شهادت محسن حججی حامل پیام بزرگی برای همگان است، اظهار کرد: شاید عده ای هم اکنون پیام های شهادت این شهید بزرگوار را درک نکنند همانطور که تلاش های بی وقفه و جهادی 30 ساله امام خمینی(ره)  بعد از انقلاب اسلامی مورد توجه همه قرار گرفت قائدتا هیچ گاه رشادت های شهید حججی نه تنها فراموش نمی شود بلکه با گذشت زمان چهره ای آشنا و مانوس به خود می گیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه شهید حججی معجزه ای برای جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: اقدام شجاعانه شهید حججی برای دشمنان اسلام و بویژه آمریکا بسیار سخت تر از بمب های اتمی است و  دشمنان بدانند جوانان مسلمانان،فرزندان قرآن و اهل بیت(ع) هستند و تا نابودی کامل دشمن از حرکت نخواهند ایستاد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه