اخبار داغ

همزمان با بازگشت پیکر قهرمان به میهن برگزار می شود؛

ایستگاه مردمی یادبود شهید حججی در تبریز

ایستگاه مردمی یادبود شهید حججی در تبریز
در حالی که کل ایران یک صدا و هم دل خود را برای ورود پیکر شهید مدافع حرم، محسن حججی آماده کرده است، مجموعه های مردمی فرهنگی تبریز هم به یاد این شهید والا مقام برنامه های ویژه ای تدارک دیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از زیتون، تصویر مخابره شده از سرباز سرفراز ایرانی در بند، خبرسازترین سوژه منطقه ای و حتی جهانی شد. تصویری که علاوه بر معصومیت خاص شهید، استواری و ایستادگی را به نمایش گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

در حالی که هفته گذشته خبر بازگشت پیکر شهید حججی به میهن، اصلی ترین و مهمترین خبر خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی تبدیل شد، مردم کشور خود را برای استقبال ازاین شهید بی سر آماده می کنند.

,

در شهر تبریز هم به مناسب بازگشت شهید حججی و یادبود سه شنبه های مهدوی، شهیدان عرصه اردوهای جهادی، شهیدان شیرازی و حسینی، و ایام عیدالله اکبر، عید سعید غدیر خم، مجموعه های فرهنگی خودجوش مردمی، از تاریخ سه شنبه 14 تا 18 شهریور غرفه ویژه شهدا و ایستگاه صلواتی برگذار می کنند.

,

طبق اعلام تدارک دهندگان این برنامه با نیت جلب رضایت امام زمان(عج) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین عموم مردم در ورودی  پیاده راه تربیت برگزار می شود.

,

گفتنی است مجموعه های مردمی بنیاد فرهنگی حضرت زهرا(س)، کانون انصارالمهدی(عج)، جامعه القرآن دانشگاه پیام نور و  ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجانشرقی برای همکاری در این برنامه اعلام آمادگی کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه