اخبار داغ

مدیر روابط عمومی لشکر هشت نجف خبر داد؛

تشکیل کمیته استانی استقبال از پیکر شهید محسن حججی در اصفهان

تشکیل کمیته استانی استقبال از پیکر شهید محسن حججی در اصفهان
مدیر روابط عمومی لشکر زرهی هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت کمیته استانی استقبال از پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی در اصفهان، گفت: این کمیته استقبال، مردمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب‌نیوز، عنایت سالاری در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد بازگشت پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی به کشور اظهار کرد: تطبیق دی‌ان‌ای شهید با خانواده را تائید می کنیم ولی بازگشت پیکر مطهر به کشور 100 درصد تائید نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز, عنایت سالاری , ,

مدیر روابط عمومی لشکر زرهی هشت نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد آخرین هماهنگی‌ها و اقدام‌های انجام‌شده در سطح استان اصفهان برای استقبال باشکوه از پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی ، گفت: جلسه‌های متعددی در حال برگزاری است که هماهنگی‌های لازم را بین ستادها و کمیته های مختلف مرتبط با گرامیداشت شهدای مدافع حرم به ویژه این شهید گران‌قدر را انجام می‌دهند.

,

وی تأکید کرد: به محض تائید خبر بازگشت پیکر مطهر شهید حججی به تهران، اطلاع رسانی‌ها کامل در خصوص برنامه ها و تشییع شهید محسن حججی از طریق رسانه‌های عمومی به مردم انجام می‌گیرد.

,

سالاری از راه‌اندازی و فعالیت کمیته استانی استقبال از پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی در اصفهان نیز خبر داد و گفت: این کمیته استقبال مردمی است که همه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان نیز در کنار مردم خواهند بود.

,

شهید مدافع حرم محسن حججی از رزمندگان لشکر ۸ نجف، شهر نجف‌آباد اصفهان بود؛ این رزمنده سلحشور روز دوشنبه ۱۶ مرداد در عملیات مستشاری در منطقه التنف در مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و دو روز بعد ازآن‌پس از شکنجه توسط متوحشان داعشی با لبان تشنه همچون اربابش سرور و سالار شهیدان حسین بن علی (ع) سر از تنش جدا شد.

,

شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با این شهید در پایگاه خبری صاحب نیوز را از طریق این لینک شهید محسن حججی دنبال کنید.

,  , صاحب نیوز,  ,  , شهید محسن حججی,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه