اخبار داغ

علمای اهل سنت و مسئولان هرمزگان:

شهید حججی در راه اعتقاد و اخلاص از سر گذشت

شهید حججی در راه اعتقاد و اخلاص از سر گذشت
علمای اهل سنت و مسئولان استان هرمزگان با بیان اینکه جوانان غیور و متدین بسیاری امثال شهید حججی با ارزش ها و اخلاقیات ویژه مکتب اسلام پرورش یافته اند؛ اظهار کردند:شهید حججی در راه اعتقاد و اخلاص از سر گذشت و واقعه عاشورا را دوباره زنده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علمای اهل سنت و مسئولان استان هرمزگان با بیان اینکه جوانان غیور و متدین بسیاری امثال شهید حججی با ارزش ها و اخلاقیات ویژه مکتب اسلام پرورش یافته اند؛ اظهار کردند:شهید حججی در راه اعتقاد و اخلاص از سر گذشت و واقعه عاشورا را دوباره زنده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شهید حججی در راه اعتقاد و اخلاص از سر گذشت

, شهید حججی در راه اعتقاد و اخلاص از سر گذشت, شهید حججی در راه اعتقاد و اخلاص از سر گذشت,

شیخ محمد صدیق بهجت،عضو شورای روحانیت شهرستان بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار  هرمز با اشاره به شهادت محسن حججی گفت:در دین مبین اسلام شهادت جایگاه و مقام والایی دارد که این فیض نصیب مقربین الهی می شود.

, هرمز,

بهجت با اشاره به نحوه شهادت محسن حججی و بریدن سرش توسط اعضای گروه تروریستی داعش تصریح کرد:در دین اسلام خشونت و قصاوت هیچ جایگاهی ندارد چرا که اسلام دین ترحم است و به مودت بین یکدیگر امر می کند.

,

وی اظهار کرد: گروههای تروریستی به اسم اسلام و با هدف خشن نشان‌دادن چهره رحمانی اسلام دین هستند لذا انتشار تصاویری از لحظه اسارت وبریدن سر‌ این شهید با هدف ایجاد ترس و خود در دنیاست تا به تضعیف روحیه شهادت‌طلبی و ترساندن علاقه‌مندان جبهه مقاومت اسلامی بپردازند.

,

عضو شورای روحانیت شهرستان بندرلنگه با اشاره به جایگاه والا شهدا در محضر الهی و رزمندگان راه حق تاکید کرد:شهید حججی به پیروی از امام حسین(ع) و در رکاب حضرت آیت الله خامنه ای سرش را در طبق اخلاص و عقیده گذاشت و با شهادت خود درس های بسیاری برای نسل جوان به یادگار گذاشت.

,

وی تاکید کرد:مردم ما با شهدا  راه حق و حقیقت میثاق بسته اند که در مسیری که خون هزاران جوان ما را گرفته ثابت قدم باشند لذا شهادت حججی پبام  دشمن ستیزی، ایستادگی و مقاومت برای مردم کشور ایران و آزادی خواهان جهان دارد که هیچ گاه در از قدرت دشمن نمی هراسند و با اقتدار ازآرمان های خود دفاع می کنند.

,

شهادت حججی واقعه عاشورا را دوباره زنده کرد

, شهادت حججی واقعه عاشورا را دوباره زنده کرد, شهادت حججی واقعه عاشورا را دوباره زنده کرد,

شیخ حمزه جاشویی، امام جمعه سابق اهل سنت بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار هرمز با تاکید بر اینکه شهید حججی از جوانان متدین جهان اسلام بود، اظهار کرد: وجود جوانان متدین و غیور امثال شهید حججی مایه مباهات ایرانیان است و از زمره کسانی بودند که در نبرد با داعش بدون هیچ گونه واهمه ای در برابر داعش ایستادگی کرد و عزت و افتخار  را برای ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد.

, هرمز,

وی با بیان اینکه نحوه شهادت محسن حججی یادعاشورا را دوباره برای مردم ایران زنده کرد، گفت: این شهید بزرگوار همانند سیدالشهدا، ابن عباس و حمزه که در صدر اسلام با کفار جنگیدند  برای جهان اسلام مبارزه کرد لذا دشمنان اسلام بدانند راه شهید حججی تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

,

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه شهید حججی پرورش بافته مکتب اسلام است، گفت: جوانان غیور و متدین بسیاری امثال شهید حججی با ارزش ها و اخلاقیات ویژه مکتب اسلام پرورش یافته اند که اگر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اجازه صادر کنند قطعا از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند.

,

جاشویی با تاکید بر اینکه شهید حججی افتخار جهان اسلام است، تصریح کرد: عربستان سعودی، آمریکا و اسرئیل غاصب پشت پرده گروه های تکفیری وسلفی ها و در حال حاض داعش هستند که برای مخدوش کردن چهره اسلام از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند اما غافل از این هستند که همه جوانان پرورش یافته مکتب اسلام با ظلم و استکبار مبارزه می کنند.

,

وی افزود: همان اندازه که شهید حججی مایه سربلندی و عزت ایران است به همان میزان و حتی بیشتر از آن باعث ذلت و خواری دست اندارکاران و پرورش دهندگان داعش است.

,

حججی مانند شهدای کربلا سر خود را در راه اسلام تقدیم کرد

, حججی مانند شهدای کربلا سر خود را در راه اسلام تقدیم کرد, حججی مانند شهدای کربلا سر خود را در راه اسلام تقدیم کرد,

حجت الاسلام صادقی،امام جمعه موقت حاجی آباد حرکت همه شهدا من جمله شهید حججی درسی برای نسل جوان و مسئولان نظام دانست و گفت:شهید حججی به ما درس زندگی، دین داری، احساس مسئولیت در برابر تمام وظایف داد.

,

صادقی اظهار کرد:باید زندگی شهید حججی را سرمشق خود قرار دهیم چرا که شهید حججی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)،  حفظ نظام و مقابله با ظلمی که داعش به مردم بی گناه سوریه و عراق روا داشته بود وارد میدان کارزار شد که در نهایت با نثار جان خود در این مسیر گامی ماندگار برای دین اسلام برداشت.

,

امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: گروه تروریستی داعش با حمایت کشورهای استکباری و عربستان سعودی برای نابودی دین اسلام ایجاد شده تا در نهایت کشور ایران را که مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان است تضعیف کنند لذا سوریه و عراق تنها بهانه است.

,

وی تاکید کرد: اگر شهدا و رزمندگانی امثال شهید حججی ها نبودند امروز ما این جنگ را در کشور خودمان شاهد بودیم.
صادقی با اشاره به شهدای واقعه کربلا که در سر دادن در را دین نیز از هم پیشی می گرفتند اظهار کرد: نحوه شهادت شهید حججی شبیه به شهدای کربلا بود و همانند آنها سر خود را فدای دین مبین اسلام کرد.

,
,

مدافعان حرم اهل بیت در راه حفظ امنیت به شهادت رسیده اند

, مدافعان حرم اهل بیت در راه حفظ امنیت به شهادت رسیده اند, مدافعان حرم اهل بیت در راه حفظ امنیت به شهادت رسیده اند,

احمد مرادی،نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با هرمز؛با اشاره به شهادت مظلومانه و با صلابت شهید حججی گفت: حججی از شهدای جوان نظام بود که از سالها پیش در گروههای جهادی و مناطق محروم کشور امداد رسانی و خدمات بسیاری را ارائه داده بودند.

, هرمز,

وی با بیان اینکه شهید حججی الگویی بزرگی برای همه جوانان است، اظهار کرد:این شهید با نیت خدمت به مسلمانان و دفاع از حریم اهل بیت و حضرت زینب(ص) مدافع حرم شد که در نهایت به آرزوی قلبیشان دست یافتند.

,

مرادی تصریح کرد:ماهیت شوم داعش و بی خدایی تروریست های منطقه برای جهانیان ثابت شده است.

,

عضو فراکسیون ولایت مجلس یادآور شد: ملت ما در دفاع از حرم و راه اسلام شهدای بسیاری را مانند حججی تقدیم کرده لذا جوانان ما در راه حفظ امنیت به شهادت رسیده اند که سنگ دلی داعش را اثبات می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه