اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

شهید حججی یک عارف بود

شهید حججی یک عارف بود
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی شهید حججی را یک عارف معرفی کرد و ادامه داد: زمانی که شهید حججی در دست دشمن اسیر بود علیرغم زخمی بودن چنان با وقار و استوار ایستاده بود که همه جهانیان را این رشادت به تحسین واداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر، حجت الاسلام والمسلمین غلامی در مسجد امام حسین (ع) در ایتدای سخنان خود با تمجید از برگزاری مراسمان دهه ولایت و امامت در این شهرستان گفت : آوازه برگزاری این مراسمات که چندین سال است در این شهرستان برگزار می شود در استان پیچیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ عجب شیر,

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قرآن کریم یک قانون کامل برای رفع نیاز بشر است خاطر نشان ساخت : برای توضیح و اجرای این قانون نیاز به مجری و هدایت کننده بود که خدا با فرستادن پیامبر آن را تکمیل تر کرد

,

وی با اشاره به اینکه امروزه نباید از پیروی از ولایت و امامت غفلت کنیم افزود : مسلمانان باید در جهت شناخت اسلام از مرجعیت تبعیت کنند و افراطی گری را در پیش نگیرند.

,

غلامی حضور قبایل مختلف در واقعه غدیر را از اتفاقات برشمرد و ادامه داد : آذربایجان باید در رابطه با مساله قرآن و غدیر به خود ببالد چرا که دانشمندانی همچون علامه امینی و علامه طباطبایی با نوشتن کتاب های ارزشمندی خدمت ویژه به جامعه تشیع کرده اند.

,

وی شهید حججی را یک عارف معرفی کرد و ادامه داد: زمانی که شهید حججی در دست دشمن اسیر بود  علیرغم زخمی بودن چنان با وقار و استوار ایستاده بود که همه جهانیان را این رشادت به تحسین واداشت.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دشمن در رابطه با مسائل فرهنگی غافل نیست خاطر نشان ساخت: فضای مجازی خانمان سوز شده است و سعی کنیم با افزایش بصیرت در این عرصع لغزش نکنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه