اخبار داغ

با استقبال گسترده مردم و رسانه‌های سوری

مراسم «حلب حیة» به همت مؤسسه در قلعه تاریخی حلب اجرا شد

مراسم «حلب حیة» به همت مؤسسه در قلعه تاریخی حلب اجرا شد
مؤسسه مهنا در ادامه مجموعه اقدامات فرهنگی خود در سوریه به برگزاری مراسم بزرگ «حلب حیة» با محوریت پخش ‌‌ تصاویر 3D Mapping در قلعه تاریخی حلب پرداخته که با استقبال گسترده مردم سوریه مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، به همت مؤسسه مهنا اجرای جشن‌های بزرگ «حلب حیة» با محوریت پخش تصاویر 3D Mapping در شهر حلب سوریه در مقابل قصر تاریخی حلب در حال برگزاری است و با استقبال گسترده مردم جنگ‌زده سوریه مواجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 3D Mapping,

 

,

 این مراسم در ادامه مجموعه برنامه های هنری است که مهنا با هدف ارائه خدمات فرهنگی به مردم جنگ‌زده سوریه و التیام روح آنان پس از آسیب‌های گسترده‌ی جنگ، در پیش گرفته است.

,

 

,

در مراسم «حلب حیة»  که به عنوان یک جشن شبانه در میان مردم جنگ‌زده حلب در نظر گرفته شده است در روزهای اخیر چهار بار اکران تصاویر 3D Mapping در نظر گرفته شده است که در فواصل هر یک از اکران‌ها جُنگی شبانه شامل اجرای مجریان محبوب، سرود، مسابقه و سایر برنامه‌های جذاب روی استیج اجرا می‌شود.

, 3D Mapping,

 

,

اجرای مراسم در شرایطی صورت گرفت که پیش از این رژیم صهیونیستی در اقدامی تأمل برانگیز محموله مهنا را که وسایل پخش 3D Mapping بود با موشک منهدم نمود. با این همه با تلاش دست‌اندرکاران، این مراسم بدون تاخیر و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته اجرا شد و توجهات بسیاری از رسانه‌های داخلی سوریه را به خود جلب کرد.

, 3D Mapping,

 

,

گفتنی است این نمایش با استقبال گسترده‌ی مردم سوریه در شهر تازه آزاد شده‌ی حلب مواجه شده است تا جمعه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود بتواند در روزهای آتی مخاطبان بیشتری را نیز در قلعه تاریخی شهر حلب، گرد هم آورد. 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه