اخبار داغ

در حاشیه مسابقات سراسری قرآن کریم؛

واکنش مجری قرآنی صداوسیما به کشتار مسلمانان مظلوم میانمار

واکنش مجری قرآنی صداوسیما به کشتار مسلمانان مظلوم میانمار
مجری توانای برنامه های قرآنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کشتار مسلمانان مظلوم میانمار را از وحشیانه ترین جنایات بشری عنوان و آن را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید وحید مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در حاشیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قران کریم که در ارومیه در حال برگزاری است، با محکوم کردن جنایات وحشیانه ضد مسلمانان میانمار اظهار داشت: تصاویر دلخراشی که این روزها در فضای مجازی و رسانه ها در خصوص کشتار مسلمانان این کشور پخش می شود دل هر انسانی را به درد می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با ابراز تاسف از جنایات صورت گرفته علیه مسلمانان میانمار افزود: بنده با شنیدن این خبر یاد روضه هایی می افتم که بر مظلومیت طفل ها اشاره شده چراکه کودکان در هیچ دین و آیینی گناهکار نیستند بلکه مظلوم ترین، معصوم ترین افراد هستند.

,

این مجری قرآنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اکنون شاهد جنایاتی علیه کودکان، زنان و مردم مظلوم میانمار هستیم که خارج از انسانیت و حتی بالاتر از رفتار حیوانی است چراکه حیوان نیز وقتی می بیند شکار خود آبستن هست از کشتن او منصرف می شوند در حالی جنایاتی که علیه مسلمانان میانمار می شود بالاتر از رفتار حیوانی است.

,

مرتضوی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، سکوت در قبال کشتار هزاران انسان مسلمان در میانمار نمونه بارز ادعاهای دروغین غرب درباره اخلاق و حقوق بشر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه