اخبار داغ

امام جمعه بندرعباس:

کشتار مردم مسلمان میانمار نتیجه سیاست غلط آمریکا است

کشتار مردم مسلمان میانمار نتیجه سیاست غلط آمریکا است
نماینده ولی فقیه در بندرعباس کشتار مردم مسلمان میانمار را ناشی از سیاست غلط آمریکا دانست و گفت: آمریکا با سیاست کشتار مسلمانان می خواهد بین ملت ها جدایی بیاندازد، چپاول کند و سلطه خود را گسترش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی،  امام جمعه بندرعباس در حاشیه برگزاری جشن عید غدیر در مسجد امام خمینی(ره) میناب درگفتگو با میناب جنوب کشتار مردم مسلمان میانمار را ناشی از سیاست غلط آمریکا دانست و آن را محکوم کرد. وی در همین رابطه اظهار داشت: آمریکا با سیاست کشتار مسلمانان می خواهد بین ملت ها جدایی بیاندازد، چپاول کند و حکومت خود را گسترش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب ,

امام جمعه بندرعباس افزود: آمریکا با سیاست غلط خود در سایر کشور ها اندک موفقیتی داشته است اما در ایران اسلامی به جهت هدایت های امام و رهبری موفق نبوده و نخواهد بود.

,

آیت الله نعیم آبادی نسبت به فتنه گری برخی گروه ها و ضرورت حفظ وحدت شیعه و سنی تاکید کرد:  همه، شیعه و سنی، مواظب باشیم تحت عناوین بچگانه ما را به جان هم نیاندازند.

,

وی کرامت و برتری انسان نسبت به یکدیگر را در تقوای بیشتر برشمرد و تصریح کرد: ما همه انسانیم بنابراین برتری و کرامت ما در تقوای بیشتر سنجیده می شود،اصل ما از خاک است و آنهایی که در دنیا اختلافات قدم می زنند باید به خداپناه ببرند.

,

خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: سازمان ملل یکبار غیرت نشان دهد و مسلمانان را از این وحشی گری های آمریکا نجات دهد.

,

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنانش،  عید غدیر را عید همه مسلمانان جهان برشمرد و گفت: مسئله غدیر در کتاب های اهل سنت به وضوح دیده می شود و این واقعه یک مسئله غیر قابل انکار است.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: مراسم های ویژه عید غدیر باید به سمع و نظر مردم رسانده شود و بنده بعنوان یک طلبه در هرمزگان از صدا و سیما می خواهم صحنه ها و مراسم های ویژه عید غدیر منعکس کنند.

,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی  با بیان اینکه جامعه ما باید غدیری باشد، افزود: شخصیت علی(ع) باید به بهترین شکل ممکن در رسانه ها انعکاس داده شود تا اطلاعات مردم از مسئله غدیر بیشتر گردد.

,

انتهای پیام/

,

 

,  ,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه