اخبار داغ

یادداشت/

چگونگی افزایش غدیر باوری در میان نوجوانان

چگونگی افزایش غدیر باوری در میان نوجوانان
اصل ولایت پذیری و شناخت مسیر درست و حق ، اطاعت از رهبر در مقاطع حساس، شناخت حق و ناحق در فضای غبار آلود و شبه برانگیز، پرهیز از رواج مسائل شبهه برانگیز در میان نسل جدید، و دست آخر افزایش قدرت بصیرت در زمان فتنه مهترین پیام های غدیر برای نسل حاضر و مخصوصا نوجوانان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس-دشتی؛ واقعه غدیر به واسطه داشتن مهمترین پیام رسالت پیامبر اکرم(ص) و اعلام امامت مولا علی (ع) و همچنین تثبیت جایگاه ولایت فقیه در اسلام بزرگترین پیام را برای همه ی نسل های مسلمانان داشته است ، پیامی که هر نسل باید با توجه به اقتضائات خود آن را درک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس-دشتی,

نسل حاضر و نوجوانان که همواره مشتاق یادگیری هستند باید این موضوع را از راه های مختلف درک کرده و آن را چراغ راه خود قرار دهند.

,

نوجوانان و جوانان با توجه به پیشرفت های ارتباطی و کلامی و ایجاد شبکه های اجتماعی برای تبادل پیام کار راحتی برای دریافت اطلاعات دارند اما در تشخیص اصل پیام در میان انبوهی از شبهات مهمترین مشکل نسل حاضر برای درک موضوعات مهمی مانند مفهوم واقعه غدیر است.

,

درک این موضوع که پیامبر اکرم(ص) در آن مقطع تاریخی و در آن روز بزرگ در میان انبوه مسلمانان که به واقع وفادارترین های زمان خود به پیامبر بودند مسئله ای را مطرح کردند که آن را اتمام دین و و اکمال نعمت دانستند، برای نسل حاضر باید با مفهوم های امروزی سازگار کرده و به نسل حاضر یادآوری کرد.

,

اصل ولایت پذیری و شناخت مسیر درست و حق، اطاعت از رهبر در مقاطع حساس، شناخت حق و ناحق در فضای غبار آلود و شبه برانگیز، پرهیز از رواج مسائل شبهه برانگیز در میان نسل جدید، و دست اخر افزایش قدرت بصیرت در زمان فتنه مهترین پیام های غدیر برای نسل حاضر و مخصوصا نوجوانان می باشد.

,

باور پذیری غدیر برای نسل نوجوان و جوان مهمترین و والاترین وظیفه ما برای تربیت فرزندانمن برای آینده است تا آنها بتوانند برای مقاطع حساس زندگی و فتنه های احتمالی آماده و هوشیار باشند.

,

گفتنی است باورپذیری غدیر در کانون خانواده شکل می گیرد و این وظیفه خطیر بر عهده والدین است ، جایی که فرزندان بیشترین تاثیر پذیری را از درک مسائل زندگی در همه ی مقاطع دارند.

,

وحید ابراهیمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه