اخبار داغ

جشنواره فرهنگی و متفاوت اردکان برگزار می شود

پرواز بادبادک‌ها با نماد شهدا بر فراز اردکان

پرواز بادبادک‌ها با نماد شهدا بر فراز اردکان
دهمین جشنواره بادبادک های اردکان به مناسبت هفته دفاع مقدس هر ساله در اردکان برگزار می شود که امسال به دلیل تداخل این جشن با ماه محرم یک هفته زودتر برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا؛ هادی محمودی مدیر روابط عمومی شهرداری اردکان در خصوص دهمین سال برگزاری جشنواره بادبادک ها گفت: این جشنواره به مناسبت هفته دفاع مقدس هر ساله در اردکان برگزار می شود که امسال به دلیل تداخل این جشن با ماه محرم یک هفته زودتر برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اردکان گویا,

وی افزود: این جشنواره که همه ساله با استقبال خوب همشهریان بزگرار می شود امسال نیز با یاد و خاطره شهیدان همچون سال های گذشته در آب انبار شهید حبیب عباس پور برگزار خواهد شد. در این جشنواره بادبادک ها نماد سبک بالان هشت سال دفاع مقدس هستند که به پرواز درمی آیند.

,

مسئول روابط عمومی شهرداری ادامه داد: این منطقه به علت مزین بودن به نام شهید عباسپور و همچنین وجود باد غالب و یک نواخت انتخاب شده است تا علاوه بر برپایی جشنواره مکان مناسبی برای حضور خانواده ها باشد.

,

محمودی در مورد استقبال شهروندان اظهار داشت: اکنون شهروندان اردکانی در این برنامه شرکت می کنند و حتی هرساله پذیرای خانواده ها از شهرهای همجوار نیز بوده ایم که سعی شده با اتخاذ تدابیر امنیتی ورفاهی لحظاتی شاد را در خاطر حاضرین ثبت کنیم.تهیه و توزیع آب آشامیدنی، استقرار و توزیع ایستگاه های پخش چای و شربت و ساخت و تجهیز سرویس های بهداشتی از اقدامات شهرداری اردکان برای تامین رفاه شرکت کننده ها است.

,

وی در ادامه گفت: سعی کردیم در کنار این برنامه با ایجاد چالش در بین شرکت کنندگان حفاظت از محیط زیست را یاداور شده و با اهدای کارت قرعه کشی برای هر پاکت زباله جمع شده توسط شرکت کنندگان، طبیعت را از وجود زباله ها پاک سازی کنیم.

,

طرح همیار طبیعت با هدف کاشت یک نهال توسط هر خانواده  نیز از دیگر برنامه های جشنواره بادبادک ها است که محمودی در این باره افزود: محل مناسب و نهال کم آب خواه و مناسب با شرایط محیط در این طرح به دست خانواده ها سپرده شده و هر خانواده ای می تواند نهالی را در دل طبیعت بکارد.

,

وی تاکید کرد: از دیگر برنامه های این جشنواره می توان به اجرای نمایشی هنرمهای رزمی، اجرای بازی های بومی و محلی و بازی با ماسه را نام برد. اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و نور افشانی آسمان از آخرین برنامه های اجرا شده در این مراسم خواهد بود.

,

مسئول روابط عمومی شهرداری در پایان از زحمات گردان امام حسین، اداره منابع طبیعی، دوستداران محیط زیست، پایگاه اورژانس، جمعیت هلال احمر، یگان آتش نشانی و ایستگاه صلواتی جوانان هیئت مسجد اعظم جنت آباد و روستای توت نیز پیشاپیش تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه