اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم:

مسلمان و غیرمسلمان در مقابل نسل کشی در میانمار قیام کنند

مسلمان و غیرمسلمان در مقابل نسل کشی در میانمار قیام کنند
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با تاکید بر نقش دیپلماسی دولتمردان در توقف کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: دولتمردان ایران باید با مسولین و سران بین المللی رایزنی انجام دهند تا با کمک ظرفیت های بین المللی بتوانند فاجعه انسانی در میانمار را متوقف کنند، این یک وظیفه شرعی و دینی بر عهده مسئولین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم در گفتگو با انقلاب نیوز اظهار داشت: این فاجعه ای نسل کشی و کشتار و زنده سوزی مسلمانان  که در حال رخ دادن در کشور میانمار است سیاست کلی استکبار جهانی است، همه مسلمانان جهان و همه افرادی که در این راستا احساس مسئولیت می کنند نه به عنوان یک مسلمان بلکه به عنوان یک انسان در مقابل نسل کشی باید قیام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,

اکبری افزود: در این قیام مخصوصا ملت ایران اسلامی که این انقلاب اسلامی  نشات گرفته از انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است نقش مهمی دارند، همه مسئولین و دلتمردان ایران باید یگ گام ویژه بردارند و این گام ویژه باید به عنوان درس عبرت برای دنیا مخصوصا استکبار جهانی شود.
,
,

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با تاکید بر نقش دیپلماسی دولتمردان در توقف کشتار مسلمانان میانمار اظهار داشت: دولتمردان ایران باید با مسولین و سران بین المللی  رایزنی انجام دهند تا با کمک ظرفیت های بین المللی بتوانند فاجعه انسانی در میانمار را متوقف کنند، این یک وظیفه شرعی و دینی بر عهده مسئولین است.
,
,

وی در پایان به نقش تجمع ها و راهپیمایی های مردمی اشاره کرد و گفت:  مردم هم با حضور در مجامع و محافل عمومی و تشکیل جماعات زیاد نشان دهند که  از این نسل کشی متنفر هستند و  اعلام انزجار و تنفر کنند .
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه