اخبار داغ

بازوند در واکنش به شایعات تغییرات استانداری لرستان:

هیچ صحبتی برای جابه جایی با من نشده است

هیچ صحبتی برای جابه جایی با من نشده است
استاندار لرستان گفت: در فضای مجازی بحث هایی در رابطه با جابجایی بنده مطرح شده اما تاکنون هیچکس نه رسمی و نه غیررسمی در خصوص تغییر با من صحبتی نداشته و تمام مطالب فضای مجازی کذب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی رغم اینکه در فضای مجازی بحث هایی در رابطه با جابجایی بنده مطرح شده اما تاکنون هیچکس نه رسمی و نه غیررسمی در خصوص تغییر با من صحبتی نداشته و تمام مطالب فضای مجازی کذب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه اصل تغییر کار بسیار خوبی است، عنوان کرد: من سرباز هستم و هرجا باشم خدمت می کنم و در این مسئله تابع وزیر کشور هستم.

,

 

,

استاندار لرستان با اشاره به اینکه رحمانی فضلی بسیار علاقه مند به لرستان بوده و بیشترین سفر را به این استان داشته است، ادامه داد: به طور قطع وزیر کشور اگر تغییری در مدیریت لرستان ایجاد کند به نفع استان خواهد بود.

,

 

,

بازوند با بیان اینکه با هیچکدام از گزینه هایی که در فضای مجازی مطرح است هم صحبتی نشده است، تصریح کرد: اما بنده همه آنها را می شناسم، افراد بسیار توانمندی هستند اما تصمیم نهایی با شخص وزیر است و مطمئنا تصمیمی می گیرد که به صلاح مردم استان باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه