اخبار داغ

آیت الله کعبی :

فاجعه میانمار یک هولوکاست اسلامی است/ آمریکایی ها در حال طراحی فتنه پیچیده ای در آسیای شرقی هستند

فاجعه میانمار یک هولوکاست اسلامی است/ آمریکایی ها در حال طراحی فتنه پیچیده ای در آسیای شرقی هستند
عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا در حال انتقال رهبران داعش به آسیای شرقی است، گفت: آمریکایی ها به بهانه مسئله میانمار می خواهند فتنه دینی و مذهبی پیچیده ای را در آسیای شرقی علیه اسلام راه بیندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به قتل عام مردم مسلمان میانمار، اظهار داشت: آنچه که در میانمار در حال رخ دادن است یک هولوکاست اسلامی در قرن ادعای حقوق بشر و ادعای مداخلات بشر دوستانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: تراژدی غم بار نسل کشی مردم مسلمان و بی گناه میانمار لکه ننگی بر دامان بشریت و سازمان های مدعی صلح و امنیت بین المللی نظیر شورای امنیت، سازمان ملل، یونسکو و شوراهای وابسته به سازمان ملل است.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان اسلام، گفت: کشتار بی رحمانه کودکان و سربریدن آنها و سوزاندن زنده زنده انسان ها و تکه تکه کردن بدن های آنها صرفا به جرم مسلمان بودن و در مقابل سکوت بین المللی و منطقه ای، همه نشان دهنده یک توطئه پیچیده آمریکایی صهیونیستی است.

,

وی بیان داشت: به نظر می آید که آمریکا و صهیونیست بعد از اینکه از رهبران مقاومت اسلامی شکست خوردند برای درگیری در آسیای شرقی و یک جنگ تمام عیار دینی این فاجعه غم بار انسانی را به راه انداخته اند.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اضافه کرد: آمریکا و صهیونیست با یک توافق رسانه ای و دیپلماسی و یک سری توافقات پشت پرده در واقع مهر سکوت بر این جنایت زده اند و هیچ حرکت جدی را انجام نمی دهند؛ سکوت در مقابل این همه جنایات پیچیده خلاف انسانیت، دین و وجدان بشری است.

,

وی با اشاره به اینکه نباید در مقابل این جنایت سکوت کرد، خاطرنشان شد: رسانه ها باید جنایت کاران جنگی بین المللی دنیای معاصر و دست های پشت پرده را افشا کنند و همچنین اقدامات سریع بازدارنده نسبت به جلوگیری از کشتار این مسلمانان بی گناه باید انجام گیرد.

,

آیت الله کعبی با اشاره به همسایگان این کشور، افزود: همسایگان میانمار یعنی مالزی، اندونزی، تایلند ، بنگلادش و حتی چین باید این مهاجران را بپذیرند.

,

وی ادامه داد: این کشتار از سال 2013 به بعد پیچیده تر شده است و تاکنون بیش از 200 هزار نفر کشته و 140هزار نفر آواره شده اند و روز به روز این کشتارها بیشتر می شود.

,

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یک ششم اینها مسلمان قوم روهینگیا هستند، گفت: هشت میلیون مسلمان اقلیت در میانمار هستند که همه آنها نسبت به نابودی تهدید می شوند.

,

وی در ادامه تاکید کرد: باید اقدامات بازدارنده انسانی سریع انجام شود از جمله این اقدامات بر اساس حقوق بین الملل مداخله بشر دوستانه می باشد؛ چگونه است که آمریکایی ها که به عنوان اقدامات بشر دوستان در سومالی و منطقه آزاد عراق وارد می شوند و یا به عربستان سعودی برای حمله به یمن چراغ سبز نشان می دهد اما در برابر این جنایات در میانمار هیچ حرکتی را انجام نمی دهند.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اینکه باید نیروهای واکنش سریع سازمان ملل در قالب فصل ششم و هفتم سازمان ملل ورود کنند، افزود: حکومت میانمار، نظامیان، شبه نظامیان و بودایی های افراطی باید محکوم شوند و به عنوان جنایتکار جنگی معرفی شوند.

,

سازمان کنفرانس اسلامی جلسه فوق العاده تشکیل دهد

, سازمان کنفرانس اسلامی جلسه فوق العاده تشکیل دهد,

وی در ادامه تصریح کرذ: سازمان کنفرانس های اسلامی باید جلسه فوق العاده تشکیل دهد؛ کشورهای عربی و اسلامی باید در دفاع از مردم مظلوم میانمار متحد شوند.

,

فاجعه میانمار تهدیدی بر علیه صلح و امنیت بین المللی است

, فاجعه میانمار تهدیدی بر علیه صلح و امنیت بین المللی است,

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه این نسل کشی به میانمار خلاصه نمی شود، خاطرنشان شد: این فاجعه انسانی و این نسل کشی تهدیدی بر علیه صلح و امنیت بین المللی است.

,

آمریکا در حال انتقال رهبران داعش به آسیای شرقی است

, آمریکا در حال انتقال رهبران داعش به آسیای شرقی است,

وی در ادامه بیان داشت: آمریکایی ها در حال طراحی انتقال رهبران شکست خورده داعش درعراق و سوریه به آسیای شرقی می باشند.

,

آمریکایی ها در حال طراحی فتنه پیچیده ای در آسیای شرقی هستند

, آمریکایی ها در حال طراحی فتنه پیچیده ای در آسیای شرقی هستند,

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکایی ها به بهانه مسئله میانمار می خواهند فتنه دینی و مذهبی پیچیده ای را در آسیای شرقی بر علیه اسلام راه بیندازند، امت اسلامی باید متحد و هوشیار شوند.

,

وی افزود: صهیونیست ها با صلاح هایی که به حکومت میانمار می دهند در حال دامن زدن به این کشتار فجیع مردم میانمار هستند تا مسئله فلسطین فراموش شود.

,

آیت الله کعبی در خاتمه تصریح کرد: مراجع تقلید، اساتید حوزه های علمیه ، جامعه مدرسین و همه طلاب از این فاجعه میانمار ناراحت هستند و این مسلمان کشی را محکوم می کنند و از قوای سه گانه و مسئولین سیاست خارجه خواهان رسیدگی جدی برای پیشگیری از کشتار مسلمانان در میانمار هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه