اخبار داغ

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم:

تهیه کنندگان شاخص سینما به ظرفیت قم در تولید فیلم توجه کنند

تهیه کنندگان شاخص سینما به ظرفیت قم در تولید فیلم توجه کنند
مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به اینکه فیلم سازان استان قم به راحتی توانایی ساخت 10 فیلم سینمایی را دارند، گفت: تهیه کنندگان شاخص سینما به ظرفیت قم در تولید فیلم توجه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ابوذر در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به ساخت ها فیلم های بلند و سینمایی، اظهار داشت: استان قم در زمینه سینما هنوز کاری را انجام نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: فیلم سازان استان قم به راحتی توانایی ساخت 10 فیلم سینمایی را دارند یعنی حداقل در استان 10 فیلم ساز داریم که بتوانند فیلم سینمایی بسازند که این فیلم در جشنواره فجر خود نمایی کند و در اکران های سراسر کشور فروش خوبی داشته باشند.

,

 مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به تهیه کننده فیلم، خاطرنشان شد: در ساخت فیلم باید تهیه کننده داشته باشیم و تا زمانی که این مسئله حل نشود نمی تواند اقدامی کرد.

,

وی اضافه کرد: تهیه کننده باید چهره معروف و مشهوری باشد تا حرف او برند و خریدار  داشته باشد، این افراد باید به این جوانان اعتماد کنند تا آن‌ها بتوانند فیلم بسازند.

,

ابوذر با اشاره به اینکه ما در استان تله فیلم می سازیم، بیان داشت: فیلم های 90 دقیقه ای را تله فیلم می گویند که در استان در حال حاضر چندین فیلم ساز این نوع فیلم ها را می سازند؛ این فیلم ها در شبکه های خانگی پخش می شود ولی در سینما پخش نمی شود.

,

وی افزود: آن چیزی که مدنظر است و انتظار حمایت داریم در ساخت فیلم های سینمایی است که متأسفانه هنوز کسی به فیلم سازان استان قم اعتماد نمی کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه