اخبار داغ

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

سازمان کنفرانس اسلامی در خصوص مسئله میانمار تشکیل جلسه دهد

سازمان کنفرانس اسلامی در خصوص مسئله میانمار تشکیل جلسه دهد
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم کاری و بی تفاوتی جوامع حقوق بشر، گفت: انتظار است که سازمان کنفرانس اسلامی هرچه سریع‌تر تشکیل جلسه دهد و به وظایف خود عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تحولات اخیر میانمار و سکوت جوامع بین المللی، اظهار داشت:این نسل کشی بی سابقه مسلمانان در میانمار واقعاً آزاردهنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد: امروز در روزگاری هستیم که اگر حیوانی در کشوری کشته شود مردم فریاد می زنند اما با کشتار مسلمانان میانمار همان کشورها سکوت معنا داری را اتخاذ کرده اند که واقعاً بهت آور است.

,

 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه چگونه جوامع حقوق بشری به وظایف خود عمل نمی کنند، گفت: سازمان ملل و نیروهای تحت امرش چرا امنیت مسلمانان را فراهم نکرده اند.

,

وی اضافه کرد: سازمان ملل و شورای امنیت برای کوچک‌ترین مسئله ای جلسه تشکیل می دهد اما در این قضیه متأسفانه کم‌کاری معناداری را مشاهده می کنیم.

,

سلیمی با اشاره به اینکه دل هر مسلمانی از این فاجعه خون است، بیان داشت: امیدوارم که مردم میانمار هرچه سریع‌تر نجات پیدا کنند.

,

وی عنوان داشت:  کشورهای اسلامی باید بدانند که تکیه بر قدرت های پوشالی جز در ایجاد ضرب و شتم برای آن‌ها هیچ فایده ای ندارد.

,

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در خاتمه خاطرنشان شد: انتظار است که سازمان کنفرانس اسلامی هرچه سریعتر تشکیل جلسه دهد و به وظایف خود عمل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه