اخبار داغ

فرمانده سپاه بهارستان:

سپاه بهارستان در خط مقدم محرومیت‌زدایی است/ آرامش شهید حججی در زمان شهادت زنگ خطر را برای تروریست‌ها به صدا در آورد

سپاه بهارستان در خط مقدم محرومیت‌زدایی است/ آرامش شهید حججی در زمان شهادت زنگ خطر را برای تروریست‌ها به صدا در آورد
فرمانده سپاه شهرستان بهارستان گفت: گروه جهادی سپاه شهرستان بهارستان در ادامه فعالیت‌های خود در بحث محرومیت‌زدایی، در کرمانشاه فعالیت‌هایی را انجام داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علمدار فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به فعالیت‌های سپاه بهارستان در بحث محرومیت زدایی، بیان داشت: در راستای فعالیت‌های سپاه پاسداران برای محرومیت زدایی در سطح کشور، گروه جهادی سپاه بهارستان در یکی از مناطق محروم استان کرمانشاه یک مسجد و یک مدرسه پنج کلاسه ساختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در رابطه با شهادت شهیدمحسن حججی، اذعان داشت: آرامش چهره این شهید بزرگوار در زمان شهادت و نحوه به شهادت رساندن او، نه تنها در دل تروریست‌ها ترس و وحشت ایجاد کرد، بلکه زنگ خطر را برای حامیان آن‌ها نیز به صدا در آورد، چرا که آرامش شهبد حججی نشانه ایمان او به راه و آرمان ولایت فقیه و مقام معظم رهبری می باشد.

,

علمدار همچنین به سوگوار شدن تمام ملت ایران در پی شهادت شهید حججی اشاره کرد، و تصریح کرد: مطمئناً این جنایات بی‌جواب نخواهد ماند و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی باردیگر پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهد داد.

,

وی در ادامه باتاکید بر جنایاتی که در میانمار علیه مسلمانان روهینگیا صورت می گیرد، تبیین کرد: بسیاری از کشورها نظیر آمریکا که صدای شیپور حقوق بشری آن‌ها گوش جهانیان را پر کرده بود، در مقابل این جنایات سکوت کرده‌اند یا تنها به دادن بیانیه‌های تو خالی بسنده کرده‌اند، که این امر نشان دهنده حرف‌های بی پایه و اساس و دروغین آن‌ها در رابطه با حقوق بشر است.

,

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان درپایان جنایات بوداییان در میانمار را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: مسلمانان روهینگیا بدون انجام یچ خطایی و تنها به دلیل مسلمان بودن به بدترین شکل‌های ممکن کشته می شوند، که نجات آن‌ها از این شرایط در گرو تلاش سایر مسلمانان در تمام نقاط جهان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه