اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان اصفهان خبرداد؛

آغاز فعالیت دفتر کنسولی عراق در اصفهان/ هزینه ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین ۹۶ مشخص شد

آغاز فعالیت دفتر کنسولی عراق در اصفهان/ هزینه ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین ۹۶ مشخص شد
مدیر حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه صدور روادید برای پیاده‌روی اربعین حسینی از امروز در کشور آغازشده است، گفت: به خواست خدا از ابتدای مهرماه دفتر کنسولگری برای صدور روادید در استان اصفهان مستقر و فعال خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب‌نیوز؛غلامعلی زاهدی با بیان اینکه ثبت‌نام مشتاقان پیاده‌روی اربعین حسینی در سال جاری از ابتدای شهریورماه آغاز شده است، اظهار کرد: تاکنون حدود دو هزار نفر تا صبح امروز از استان اصفهان در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام خود را انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز, سماح,

مدیر حج و زیارت استان اصفهان با تأکید بر اینکه افراد در موقع ثبت نام در سامانه سماح مختار به ثبت نام انفرادی یا گروهی هستند، گفت: افراد می توانند در قالب گروه تا پنج نفر در این سامانه ثبت نام انجام دهند.

,

وی در خصوص هزینه های ثبت نام برای پیاده روی اربعین، اظهار کرد: 40 دلار هزینه روادید، 25 هزار تومان بابت بیمه زائر و خدمات پزشکی و 10 هزار و 900 تومان نیز بابت فرآیندهای اجرایی دریافت می شود.

,

زاهدی با بیان اینکه صدور روادید برای پیاده روی اربعین حسینی از امروز در کشور آغاز شده است، گفت: به خواست خدا از ابتدای مهرماه دفتر کنسولگری برای صدور روادید در استان اصفهان مستقر و فعال خواهد شد.

,

مدیر حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که مدارک و شرایط افراد ثبت نام کننده از استان اصفهان در سامانه سماح تکمیل باشد روادید آن ها در دستور صادر شدن قرار می گیرد.

,

وی با بیان اینکه سال گذشته بر اساس سامانه سماح 85 هزار نفر از استان اصفهان در پیاده روی اربعین حضور داشتند، اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال تعداد بیشتری برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه