اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار لرستان:

نصب صندوق های صدقات دیجیتال در سطح شهرها/ مغازه داران حق تصرف پیاده روها را ندارند

نصب صندوق های صدقات دیجیتال در سطح شهرها/ مغازه داران حق تصرف پیاده روها را ندارند
معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان این که بانک انصار در راستای شهر الکترونیک اعلام آمادگی کرده است،گفت: صندوق های صدقات کمیته امداد برداشته شوند و به جای آن دستگاه های دیجیتال و الکترونیک نصب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک محمد اصلانی در جلسه مناسب سازی معابر شهری که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان این که اجرای قانون واجب و تخلف از قانون جرم است،گفت: فرمانداران شهرستان یک و نیم درصد اعتبارات عمرانی را  به مناسب سازی اختصاص دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اظهار داشت: دلیلی ندارد فرمانداران جلسه مناسب سازی را برگزار نکنند لذا بایستی تا پایان سال  به عنوان یک کار اولویت دار به مقوله مناسب سازی توجه جدی شود.

,

 

,

اصلانی با اشاره به این که وقتی می گوییم لرستان مقصد گردشگری است اولین چیزی که  گردشگر را جذب می کند سیمای شهر است،گفت: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها به این مهم دقت کنند در خیابان ها جدوال نسبت به خیابان اصلی 50سانتی متر بالاتر است یا خانه ای ساخته می شود که یک و نیم متر بالاتر از کوچه است.

,

 

,

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: فرمانداران دقت کنند اختلاف سطح معابر را به حداقل برسانند تنوع در نظام شهرسازی وجود داشته باشد  این که تمام سطوح آسفالت مشکی باشد کار زیبایی نیست از مصالح بومی و سنگ فرش ها هم استفاده شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: هرپروانه ساختی که صادر می شود اگر کف و بر ساختمان در آن درج نشود آن پروانه فاقد اعتبار است.

,

 

,

اصلانی با بیان این که بانک انصار در راستای شهر الکترونیک اعلام آمادگی کرده است،گفت: صندوق های صدقات کمیته امداد برداشته شوند و به جای آن دستگاه های دیجیتال و الکترونیک نصب شود.

,

 

,

وی بیان کرد: شهرداران موظف شوند در طراحی مبلمان شهری محل کیوسک های تلفن عمومی، دستگاه خودپرداز،صندوق های صدقات و المان های شهری را تعریف کنند که در کجا نصب شوند.

,

 

,

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان این که مغازه داران خارج از قوانین به معابر عمومی تعارض می کنند،اظهار داشت: در شهر خرم آباد پیاده روها در تصرف مغازه داران است برنامه شهرداری تا پایان سال این باشد که هیچ مغازه داری حق ندارد پیاده رو را تصرف کند.

,

 

,

اصلانی با اشاره به این که استان لرستان در زمینه مناسب سازی در یکی دوسال اخیر خوب کار کرده است،گفت: استان لرستان در همین راستا تندیس نشان برتر را کسب کرده است کارهای خوبی انجام شده اما باید برای جبران کاستی های گذشته و جلوگیری از تخلفات آینده سرعت بیشتر شود.

,

 

,

وی عنوان کرد: همه دستگاه ها با حساسیت ویژه  به موضوع مناسب سازی  بپردازند و  سازمان نظام مهندسی صدور گزارش پایان کار را منوط به انجام مقوله مناسب سازی کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه