اخبار داغ

به بهانه روز سینما؛

صف های طولانی سینما، خاطره شد/ سکوت سنگین در سینما و صندلی های خالی در انتظار تماشاچی

صف های طولانی سینما، خاطره شد/ سکوت سنگین در سینما و صندلی های خالی در انتظار تماشاچی
روزگاری برای تماشای فیلم بر روی پرده سینما، صف های طولانی کشیده می شد که این روزها صف طولانی سینما خاطره ای شده و سکوت در سالن های سینما روز به روز سنگین تر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک روزگاری نه چندان دور تماشای یک فیلم زیبا در سینما بهترین تفریح خانواده ها بود که در اواخر هفته صف هایی از تماشاچیان روبروی سینما دیده می شد تا از پرده سینما فیلم مورد علاقه خود را با هیجان تماشا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

اما رفته رفته با ورود امکانات جدید به خانه و در دسترس بودن انواع فیلم ها، چراغ سینماها کم نورتر شد و حضور مردم در سینماها کاهش یافت و روز به روز بر تعداد صندلی های خالی سینماها افزوده شد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای سالن سینما

, نتیجه تصویری برای سالن سینما,

 

,

این در حالیست که زنگ خاموشی تعدادی از سینماها به صدا درآمد و چراغ سینماها یکی پس از دیگری خاموش شد تا جایی که در شهرستان بروجرد از چهار سینما تنها یک سینما باقی مانده که آن هم حال و روز خوبی ندارد.

,

 

,

سکوت سنگین در سینماها شنیده می شود، سکوتی که دنیای حرف نگفته دارد حالا صف های طولانی برای تماشای یک فیلم در سالن سینما تنها خاطره ای است که از سالها پیش در ذهنمان باقی مانده است.

,

 

,

قدیمی ترین سالن سینمای غرب کشور در بروجرد است که این روزها حال و روز خوبی ندارد و به سختی نفس می کشد، صندلی های فرسوده و سقف زرد و نم کشیده این سالن، حمایت و تلاش مسئولان را نیاز دارد تا تنها سینمای شهر بروجرد حفظ و نگهداری شود.

,

 

,

در ادامه "سیاوش بیرانوند" مدیر امور سینمایی استان لرستان گفت: در استان لرستان هشت سینما وجود دارد که سه سینما غیر فعال و تنها پنج سینما در کل استان فعال است که برخی از انها خصوصی هستند اما از میان سینماهای استان، سینما فلسطین بروجرد با مشکلات و فرسودگی هایی همراه است.

,

 

,

وی اضافه کرد: تعداد مخاطب در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است که مضامین فیلم و زمان اکران فیلم ها علت اصلی کاهش مخاطب در سالن های سینما هستند چرا که ممکن است یک فیلم در زمان خاصی اکران شود که مخاطب نداشته باشد.

,

 

,

نتیجه تصویری برای سالن سینما فلسطین بروجرد بازتاب بروجرد

, نتیجه تصویری برای سالن سینما فلسطین بروجرد بازتاب بروجرد,

 

,

بیرانوند اظهار داشت: سینماها مخاطبان خاصی دارند و در فصل مدارس و با اکران برخی از فیلم های سینمایی ، بیشترین مخاطبان دانش آموزان هستند اما باید تلاش کرد تا تعداد مخاطبان سینماها افزایش یابد.

,

 

,

مدیر امور سینمایی استان لرستان با اشاره به وضعیت تنها سینمای شهر بروجرد افزود: سینما فلسطین بروجرد با یکهزار و 17 صندلی یکی از بزرگترین و قدیمی ترین سینماهای غرب کشور است که در سال 1342 تاسیس شده و با گذشت زمان شاهد فرسودگی صندلی ها و بخش هایی از این سالن هستیم که تلاش می شود تا این مشکلات برطرف شود.

,

 

,

نتیجه تصویری برای سالن سینما

, نتیجه تصویری برای سالن سینما,

 

,

به گفته وی طی پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته آمار مخاطبان و فروش فیلم ها در بروجرد 30 درصد کاهش یافته اما اکران فیلم افزایش یافته است.

,

 

,

بیرانوند اظهار داشت: به مناسبت روز سینما بلیط سینما نیم بها شده و همه علاقه مندان می توانند فیلم های مورد نظر را تماشا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه