اخبار داغ

به نام شهید والامقام "محسن حججی"؛

بیمارستان ثابت فوق تخصصی در منطقه محروم "کاکاوند" شهرستان دلفان برپا می شود

بیمارستان ثابت فوق تخصصی در منطقه محروم "کاکاوند" شهرستان دلفان برپا می شود
فرمانده سپاه ناحیه دلفان گفت: بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام "محسن حججی" در شهر هفت چشمه شهرستان دلفان برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سرهنگ علی دالوند، فرمانده سپاه ناحیه دلفان  اظهار داشت: بیمارستان ثابت تخصصی و فوق تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید والامقام "محسن حججی" روز سه‌شنبه 21 شهریور ، در منطقه محروم کاکاوند (شهر هفت چشمه) شهرستان دلفان برپا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی گفت: بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمت‌رسانی به مردم روستاهای محروم دلفان و محرومیت‌زدایی از این روستاها اقدام به برپایی این بیمارستان تخصصی می کند.

,

 

,

دالوند افزود: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل 180 نفر متخصص ، فوق تخصص، پزشک عمومی، دندان‌پزشک ، کادر پزشکی و پشتیبانی برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می‌شوند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان عنوان کرد:  پیش‌بینی می‌شود با برپایی این بیمارستان به حداقل یک هزار و۵۰۰ نفر مراجعه مستقیم و بیش از چهار هزار نوع خدمت به جمعیت روستاهای تابع منطقه خدمات ارائه شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به مردم منطقه 10 روز قبل از برگزاری در حال انجام است، بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی، دارو نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به خدمات تخصصی بیشتر بیماران به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند.

,

 

,

دالوند به مستقر کردن یک آزمایشگاه در  منطقه اشاره کرد و گفت: در این زمینه خدماتی را به شکل چشمگیر ارائه خواهیم داد که تابه‌حال در این منطقه انجام‌نشده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و پیراپزشکی، اعزام مبلغ و مبلغه  و امورات فرهنگی به منطقه از دیگر خدمات خداپسندانه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه