اخبار داغ

سفیر عراق در ایران خبر داد؛

زیارت اربعین تنها با ویزا امکان پذیر است / ویزای ۴۰ دلاری برای اربعین سال ۹۶

زیارت اربعین تنها با ویزا امکان پذیر است / ویزای ۴۰ دلاری برای اربعین سال ۹۶
صابر عبود الموسوی افزود: طبق توافق دو کشور صدور ویزا علاوه بر سفارت عراق از 3 کنسولگری این کشور در مشهد، اهواز و کرمانشاه انجام خواهد شد. علاوه بر این 12 دفتر موقت برای صدور ویزا از 22 سپتامبر با هزینه 40 دلار راه اندازی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  پایگاه "صوت العراق" نوشت: "صابر عبود الموسوی" سفیر عراق در ایران، امکان ورود به عراق برای زیارت اربعین بدون ویزا را تکذیب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

الموسوی گفت: تعداد زائران ایرانی وارد شده به خاک عراق در سه سال گذشته 200 هزار زائر بود، اما در دو سال گذشته به 1.5 میلیون، و سال گذشته به 2 میلیون زائر رسید.

,

سفیر عراق در ایران با اشاره به قوانین صدور ویزای ورود به عراق برای مشارکت در زیارت اربعین تصریح کرد: ایران و عراق 27 روز پیش تفاهم نامه ای در خصوص این مراسم امضا کردند و از 2 سپتامبر اجرای آن در دستور کار قرار گرفت. صدور ویزای اربعین از روز چهارشنبه گذشته آغاز شده و تا آخرین روز ادامه خواهد داشت.

,

وی همچنین افزود: طبق توافق دو کشور صدور ویزا علاوه بر سفارت عراق از 3 کنسولگری این کشور در مشهد، اهواز و کرمانشاه انجام خواهد شد. علاوه بر این 12 دفتر موقت برای صدور ویزا از 22 سپتامبر با هزینه 40 دلار راه اندازی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه