اخبار داغ

فرمانده سپاه سقز خبر داد:

تدارک 180 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سقز

تدارک 180 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سقز
فرمانده سپاه سقز از تدارک و اجرای 180 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گولان سقز، یعقوب صفاری در جلسه شهرستانی هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس که باحضور مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرماندهی سپاه سقز برگزار شد ضمن تبریک این ایام و همچنین تسلیت فرارسیدن دهه اول محرم الحرام ، هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی دانست تا نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی را با آرمان های شهدای جنگ تحمیلی آشنا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,
 
,
صفاری با بیان اینکه ما از این طریق می توانیم گامی مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداریم، اظهار داشت:  رزمندگان با آغاز جنگ تحمیلی، رشادت و ایثارگری‌های بسیار زیادی از خود نشان دادند و ما همواره باید قدردان خانواده شهدا و رزمندگان باشیم. 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه به منظور گرامیداشت ایثارگری و رشادت شهیدان هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی با حضور اقشار مردم برگزار می شود ، از اجرای 180 برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... خبر داد. 
,
 
,
 
,
 فرمانده سپاه سقز به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های این هفته بر همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی  تاکید کرد.
,
 
,
 
,
دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، حضور باشکوه بسیجیان در نماز دشمن شکن جمعه، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم شهرستان،  به صدا درآوردن زنگ مقاومت در همه مدارس، برپایی ایستگاه های صلواتی و... از جمله برنامه های این سپاه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.
,
 
,
 
,
درپایان این جلسه هر کدام از اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
,
 
,
انتهای خبر/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه