اخبار داغ

در همایش وفاق و همدلی علماء تشیع و تسنن عنوان شد؛

وحدت نقطه قوت جمهوری اسلامی در تقابل با استکبار جهانی/تقوا و خدمتگزاری ملاک تعیین مسئولان در استان باشد

وحدت نقطه قوت جمهوری اسلامی در تقابل با استکبار جهانی/تقوا و خدمتگزاری ملاک تعیین مسئولان در استان باشد
علماء تشیع و تسنن در همایش وفاق و همدلی با بیان اینکه وحدت نقطه قوت جمهوری اسلامی در تقابل با استکبار جهانی است؛خواستار انتخاب مسئولان متعهد و خدمتگزار برای خدمت به مردم مظلوم استان هرمزگان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛ همایش وفاق و همدلی علماء تشیع و تسنن در مسجد جامع اهل تسنن روستای سودرو بخش مرکزی بندرعباس با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عامری نماینده شورای شهر و برخی از علماء و با حضور پر شور مردم برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تنها راه پیروزی مسلمانان در مقابل هر گونه توطئه و اختلاف وحدت است و سبب غلبه مسلمانان بر کفار به ویژه استکبار جهانی  می‌شود . از این رو برگزاری  چنین همایش هایی که نشان از وحدت در کشور است باعث خنثی سازی هربه های شیطانی دشمنان می شود. همایش وفاق و همدلی علماء تشیع و تسنن با محوریت بررسی انتخاب افراد اصلح برای اداره امور استان برگزار شده است.

,

 

,

, ,

 

,

مردم با رای خود مسئول خدمتگذار را انتخاب کنند

, مردم با رای خود مسئول خدمتگذار را انتخاب کنند,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در سخنانی با اشاره به غدیر نماد وحدت است؛ گفت: غدیر متعلق به شیعه و سنی نیست بلکه عید انسانیت است. همه باید بدانیم که غدیر یک رویدادی است که بعد از نبوت رسول اکرم درهای امامت را بر روی همه بشر گشود.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: خدمات مسئولان بستگی به انتخاب مردم دارد و همه مسئولان توسط مردم انتخاب می شوند و بستگی به رای مردم دارند. در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رهبر انقلاب هم یک رای دارد که نشان از اقتدار مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی اظهار کرد: همه مردم باید مواظب رای دادن خود باشند و با رای خوب منطقه خود را آباد کنند. علماء با نصایح خود افکار جوانان را به سمتی جهت دهند که وحدت در آن نمود داشته باشد و نقش اساسی خود را در این زمینه به نحو احسن ایفا نمایند.

,

 

,

, ,

 

,

 با وجود منابع اقتصادی در  استان مردم همچنان مظلوم هستند

,  با وجود منابع اقتصادی در  استان مردم همچنان مظلوم هستند,

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرمزگان با توجه به این همه منابع اقتصادی در کشور مظلوم است. هر وقت سخن از بیکاری جوانان به عمل می آید عده ای آمار بیکاری در استان را واقعی نمی دادند گرچه آنها در حال حاضر به این نتیجه رسیده اند که آمار بیکاری در استان محسوس است.

,

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از بودجه های نفتی و اقتصادی در این استان صرف بیمارستان ها و سایر نقاط شهری می شود در حالی که امروز مردم استان در این حوزه مشکلات متعددی دارند.

,

احمد مرادی عنوان کرد: با وجود این همه بودجه که وارد استان می شود ولی شاهد این هستیم که خدمات مطلوب به روستاهای اطراف داده نمی شود و اینجا مظلومیت افراد بومی مخصوصا روستائیان نمود پیدا می کند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حاضر استان هرمزگان به عنوان استان محروم در کشور شناخته شده است این در حالی است که همه وجب به وجب این استان از لحاظ اقتصادی بارور است و نمود اقتصادی دارد اما متاسفانه با وجود ظلم هایی که می شود این مردم مظلوم هستند.

,

 

,

, ,

 

,

تقوا مهمترین رکن خدمت به مردم است

, تقوا مهمترین رکن خدمت به مردم است,

شیخ محمودی از علمای اهل تسنن یکی از دلایل مهم پیروزی انقلاب اسلامی وحدت دانست و افزود: این وحدت است که انقلاب را به پیروزی رساند و امروز هم وحدت موجب اعتلای انقلاب اسلامی شده است که دشمنان حتی به خود اجازه تعرض به جمهوری اسلامی را نمی دهند.

,

این عالم اهل تسنن اشاره ای به ناامنی در کشورهای همسایه کرد و گفت: در کشورهایی نظیر پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، یمن، بحرین و عربستان از نبود آرامش و امنیت رنج می برند که منشا آن وحدت نداشتن علمای آنهاست که خوشبختانه در جمهوری اسلامی این اتفاق با داشتن رهبری فرزانه همیشه دیده شده است.

,

وی با بیان اینکه تقوا در خدمت به مردم  امر مهمی است یاد آور شد: مسئولان در امور مملکت تقوا پیشه کنند تا بتوانند خدمات مفید و موثرتری را ارائه نمایند و مردم آنها را در همه امورات حمایت و ستایش کنند.

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه