اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت:

سرکشی گروه جهادی بسیج ادارات کبودراهنگ از روستای عبدالمومن

سرکشی گروه جهادی بسیج ادارات کبودراهنگ از روستای عبدالمومن
صبح امروز گروه جهادی شهید حججی، بسیج ادارات شهرستان کبودراهنگ از روستای عبدالمومن از روستاهای بخش شیرین سو سرکشی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ،صبح امروز حقیقت الله قمری مسئول بسیج ادارات شهرستان کبودراهنگ به همراه جمعی از مسئولین شهرستان در قالب گروه جهادی شهید محسن حججی از روستای عبدالمون  از روستاهای بخش شیرین سو سرکشی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

در این سرکشی یک روزه که با هدف محرومیت زدایی و پیگیری مشکلات مردمی انجام گرفته است تعدادی از روسای ادارات شهرستان از اعضای این گروه جهادی بودند که هر کدام با توجه به اختیارات کاری خود مشکلات مردم را بررسی کردند.

,

حقیقت الله قمری مسئول بسیج ادرات شهرستان کبودراهنگ در خصوص برنامه های این گروه اظهارداشت:گروه جهادی شهید حججی متشکل از روسای محترم ادارات و نهاد های دولتی این شهرستان در جهت رفع محرومیت در مناطق محروم این شهرستان تشکیل و در جهت شناسایی،پیگیری و مرتفع کردن مشکلات روستاهای محرومپای به این عرصه گذاشته است.

,

وی با اشاره به برنامه های شاخص این گروه افزود:اولین برنامه امروز ما سرکشی از خانواده معظم شهید حسین غفوری زاده در این روستا می باشد.

,

قمری در ادامه به تشریح فعالیت های بعدی این گروه پرداخت و تصریح کرد:سرکشی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و خانواده های تحت پوشش بهزیستی،پاسخ به سوالات و دیدار با اهالی روستا و رسیدگی به مشکلات آن ها از جمله پیگیری مشکلات آب شرب این روستا و آموزش امدادو نجات و کمک رسانی به زنان روستایی از برنامه های شاخص این گروه جهادی می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه