اخبار داغ

مسئولین به فکر سلامت مردم باشند؛

تناقض مراجع اطلاع رسان در اعلام روزهای آلوده اراک/روزهایی که نمی دانیم سالم است یا نه+عکس

تناقض مراجع اطلاع رسان در اعلام روزهای آلوده اراک/روزهایی که نمی دانیم سالم است یا نه+عکس
آگاهی مردم از ناسالم بودن هوا، سبب انجام اقدامات مناسب از سوی آنها شده و سلامتی مردم را به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ کلانشهر اراک جزء یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است و مردم این شهر چند سالی است که با این پدیده روبه رو هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

متاسفانه در روزهای اخیر مردم اراک شش روز متوالی را با هوای ناسالم پشت سر گذاشته اند و از ابتدای سال حدود ۳۰ روز ناسالم را سپری کرده اند.

,

ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون از آلاینده های خطرناکی است که همواره در هوای شهر اراک وجود دارد و باعث ناسالم شدن هوای شهر می شود.

,

ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون به دلیل ریز بودن بیش از حد، با نفوذ در دستگاه تنفسی در بخش های انتهایی آن می نشیند و اگر در مدت طولانی استنشاق شود موجب بروز نارسایی های در دستگاه تنفسی و سایر اندام های بدن می شود و سلامت شخص را به خطر می اندازد.

,

از آنجایی که کیفیت هوای ناسالم برای گروه های مختلف از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی و تنفسی و سالمندان و افراد دارای نقص سیستم ایمنی زیانبار است آگاهی مردم از ناسالم بودن هوا باعث می شود افراد حساس کمتر در محیط های باز تردد داشته باشند.

,

روزهایی که نمی دانیم آلوده است یا نه

, روزهایی که نمی دانیم آلوده است یا نه,

موضوعی که بیشتر مردم اراک را بیش از آلایندگی هوا رنج می دهد، نحوه اطلاع رسانی روزهای آلوده است به طوری که برخی از این روزهای آلوده اعلام نمی شود ، یا با یک روز تاخیر اعلام می شود و یا آمار مرکز کنترل کیفت اراک با مرکز پایش محیط زیست تهران متفاوت است.

,

تناقض در اعلام روزهای آلوده در اراک

, تناقض در اعلام روزهای آلوده در اراک,

موضوعی که امروز بار دیگر اتفاق افتاد در حالی که در کانال تلگرمی مرکز کنترل کیفیت هوای اراک به عنوان یکی از مراجع اطلاع رسانی اعلام کرد که هوای اراک در ساعت ۸ صبح امروزسالم شده است ولی مرکز پایش محیط زیست تهران اعلام کرد که تا ساعت ۱۱ هوای اراک ناسالم بوده است.

,

امیدواریم مسئولین مربوطه با اطلاع رسانی دقیق به سلامتی مردم اراک کمک کنند.

,

565 78566

, 565, 565, 78566, 78566,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه