اخبار داغ

سینما آفرینش فیروزکوه از نظر فنی، پخش صدا و تصویر استانداردهای لازم سینما را دارد

سینما آفرینش فیروزکوه از نظر فنی، پخش صدا و تصویر استانداردهای لازم سینما را دارد
مسئول سینمای آفرینش شهرستان فیروزکوه گفت: از لحاظ سالن کمی از استاندارد دور هستیم چرا که این سالن مختص اجرای تئاتر بود که اکنون به عنوان سالن سینما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مهرداد حسینی، مسئول سینمای آفرینش شهرستان فیروزکوه، در گفت‌وگوی با پایگاه خبری دیمه نیوز، در خصوص وضعیت سینمای تازه تاسیس شهرستان گفت: سینما آفرینش از نظر فنی، پخش صدا و تصویر استانداردهای لازم سینما را دارد ولیکن از لحاظ سالن کمی از استاندارد دور هستیم چرا که این سالن مختص اجرای تئاتر بود که اکنون به عنوان سالن سینما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

وی در خصوص استقبال مردم از سینما بعد از ۴۰ سال اذعان داشت: استقبال مردم خوب بود ولیکن انتظار بیشتری می‌رفت؛ به عنوان یک سینمای نوپا استقبال خوب بود چرا که از حالت آزمایشی خارج شد و در مجموع این پروژه در شهرستان موفق بود.

,

مسئول سینمای آفرینش شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: انتظار حمایت بیشتر مسئولین از تاسیس سینما در شهرستان پیش‌بینی می‌شد که محقق نشد؛ با این وجود جای تشکر از رئیس اداره ارشاد، شهردار، شورای شهر سابق و رئیس اداره تبلیغات اسلامی دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه