اخبار داغ

پی گیری ها نتیجه داد؛

حل مشکل کمبود پزشک زنان در بیمارستان ابن سینا نورآباد

حل مشکل کمبود پزشک زنان در بیمارستان ابن سینا نورآباد
رئیس شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: در طرح جدید وزارت بهداشت هر پزشک با هر میزان فعالیت کاری بیش از سقف تعیین شده نمی تواند دریافت کند و همین عامل باعث بی انگیزگی پزشکان جهت خدمت بیشتر و عدم حضور در مناطق محروم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک ،دکتر رضایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان اظهار داشت: علت عدم انعقاد قرارداد متخصصین زنان و زایمان با بیمارستان ابن سینا دلفان ناشی از دو عامل پرداخت نشدن  ۱۰ ماهه کارانه (از سوی وزارت‌خانه) و تعیین سقف درآمد برای پزشکان از طرف وزارت بهداشت به ازای کار شبانه روزی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی تصریح کرد: در طرح جدید وزارت بهداشت هر پزشک با هر میزان فعالیت کاری بیش از سقف تعیین شده نمی تواند دریافت کند و همین عامل باعث بی انگیزگی پزشکان جهت خدمت بیشتر و عدم حضور در مناطق محروم شده است.

,

 

,

 وی خاطر نشان کرد: پس از رسانه ای شدن مشکل کمبود پزشک زنان در بیمارستان ابن سینا، روز گذشته رستمیان نماینده مردم دلفان و سلسله با حضور در بیمارستان ابن سینا و طی تماسی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاون وزیر بهداشت قول مساعد را برای حل مشکل پرداخت کارانه و حذف تعیین سقف درآمد پزشکان برای شهرستان دلفان را گرفتند.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان افزود: هم اکنون دو پزشک متخصص زنان در بیمارستان ابن سینا مستقر شده و مشغول ارائه خدمات به مراجعین می باشند.

,

 

,

رضایی به کمبود پزشک سونوگراف در دلفان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو پزشک سونوگراف به بیماران بستری خدمت رسانی می کنند ولی در بحث مراجعات عمومی همچنان با مشکل مواجه هستیم، اما وزارتخانه برای حل قطعی این مشکل تعهد کرده که طی یک ماه آینده یک متخصص سونوگراف را برای استقرار دائم در بیمارستان ابن سینا رهسپار کند.

,

 

,

  وی در پایان ضمن تقدیر از پیگیری مشکلات بهداشتی-درمانی از سوی رسانه ها، یادآور شد: رسانه ها می توانند با آگاهی بخشی به جامعه و انعکاس مشکلات مردم، باعث ایجاد روحیه مطالبه گری و تسریع در حل مشکلات مربوطه شوند.  

,

 

,

* گفتنی است که پایگاه خبری سفیر افلاک چندی پیش در گزارشی تحت عنوان (دلفان شهرستانی بدون پزشک زنان/ مردمی که برای یک سونوگرافی ساده جان خود را به خطر می اندازند) به مشکل کمبود پزشک زنان و سونگراف در دلفان پرداخته بود.

, سفیر افلاک, دلفان شهرستانی بدون پزشک زنان/ مردمی که برای یک سونوگرافی ساده جان خود را به خطر می اندازند,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه