اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم آباد:

برگزاری کارگاه های آموزشی برای 436 نفر از زنان آسیب دیده محله پشت بازار

برگزاری کارگاه های آموزشی برای 436 نفر از زنان آسیب دیده محله پشت بازار
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: از شورای شهر جدید می خواهیم در بعد فرهنگی کار کند، در محله حاشیه نشین فلک الدین جای کار کردن وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در اولین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری دوره پنجم شورای اسلامی خرم آباد گفت: بعضی ها فکر می کنند کار سپاه فقط جذب، آموزش، تربیت و حفظ انسجام است درحالی که برحسب وظیفه انقلابی گری تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ،امنیتی و دفاعی را رصد می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به 17محله حاشیه نشین در خرم آباد گفت: محله های پاچنار، شمشیرآباد، علی آباد، پشته حسین آباد، گلدشت غربی و شرقی،  گل سفید، درب دلاکان، پشت بازار و  فلک الدین محلات حاشیه نشین هستند که باید وضعیت شان مشخص شود.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد با بیان این که کوی علی آباد یکی از محلات فقیرنشین شهر است، اظهار داشت: بعضی از محلات ما در زمان جنگ ظرفیت بودند اما دستگاه های دولتی به این مناطق رسیدگی نکردند و الان تهدید محسوب می شوند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که محله پشت بازار زمان جنگ  173شهید تقدیم انقلاب کرده است،گفت: چرا محلات حاشیه نشین مانند دیگر محله ها همچون فاز یک،  کیو و قاضی آباد رسیدگی نمی شود.

,

 

,

وی با تأکید بر این که جنگ امروز،جنگ فرهنگی است، تصریح کرد: از شورای شهر جدید  می خواهیم در بعد فرهنگی کار کند، در محله فلک الدین وضعیت را ببینید جای کار کردن وجود دارد در محله پشت بازار 436نفر از  زنان آسیب دیده را آموزش هایی همچون قالی بافی  و خیاطی  داده ایم.

,

 

,

فرمانده نیروی مقاومت بسیج خرم آباد خاطرنشان کرد: در شهر خرم آباد طی سال های گذشته هیچ گونه برنامه عزاداری در روز تاسوعا برگزار نمی شد که ما یک حسینیه احداث کردیم و الان همه هیئت ها برای عزاداری از ظرفیت آن استفاده می کنند.

,

 

,

سرهنگ بازگیر اظهار داشت: برحسب قانون شورای شهر می تواند کمبود ها، نیازها و نارسایی های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و رفاهی را بررسی و شناسایی کند.

,

 

,

به گفته وی مواد مخدر صنعتی داره جوانان را از پا در آورده است در محله اسدآبادی دریک خیابانی که 145خانوار زندگی می کنند 21قاچاقچی وجود دارد.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد گفت: جنگ امروز،جنگ نرم است و دشمن امروز به دنبال تغییر تفکرات است لذا بایستی در کار فرهنگی سرمایه گذاری کنیم،سازمان فرهنگی باید پای کار بیاید بدحجابی، اراذل و اوباش و مواد مخدر صنعتی ناشی از این است که دشمن در بعد فرهنگی کار کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه