اخبار داغ

همزمان با فصل بازگشایی مدارس؛

10 پایگاه کمک های مردم بروجرد را در جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند

10 پایگاه کمک های مردم بروجرد را در جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند
رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن مهر جشن عاطفه ها در سراسر کشور برگزار می شود که 10 پایگاه کمک های مردم بروجرد را در جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "علی معظمی" رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: همه ساله قبل از فصل بازگشایی مدارس جشنی به نام جشن عاطفه ها برگزار می شود که در این جشن خیرین و مردم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا می کنند تا دانش آموزانی که توان مالی خرید این مایحتاج را ندارند بتوانند با این کمک ها راهی مدرسه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: در شهرستان بروجرد یکهزار و 400 دانش آموز در مقاطع مختلف تحت پوشش کمیته امداد هستند که هدایای نقدی و غیر نقدی جشن عاطفه ها قبل از بازگشایی مدارس به دست آنها می رسد تا این دانش آموزان هم با شور و اشتیاق به مدرسه بروند.

,

 

,

معظمی با اشاره به این که جشن عاطفه ها امسال در دومرحله برگزار می شود افزود: مرحله اول جشن عاطفه ها 23 و 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد و مرحله دوم با بازگشایی مدارس و در سطح مدارس برگزار می شود تا دانش آموزان مدارس در این جشن بتوانند به سایر دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

,

 

,

به گفته وی در مرحله اول جشن عاطفه ها در بروجرد 10 پایگاه کمک های مردمی را جمع آوری می کنند که هفت پایگاه در میادین شهری و سه پایگاه در کمیته امداد مستقر می شوند.

,

 

,

 رئیس کمیته امداد بروجرد تصریح کرد: سال گذشته 72 میلیون و 670 هزار ریال از طریق جشن عاطفه ها جمع آوری و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

,

 

,

وی بیان کرد: کمیته امداد به مناسبت فصل آغاز مدرسه به هر یک از دانش آموزان تحت پوشش در مقطع ابتدایی 50 هزار تومان، متوسطه اول 75 هزار تومان و متوسطه دوم 100 هزار تومان کمک هزینه خرید مایحتاج مدرسه پرداخت می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه