اخبار داغ

آبشار « آویشن » نمونه ای از زیبایی های طبیعی بشاگرد + تصاویر

آبشار « آویشن » نمونه ای از زیبایی های طبیعی بشاگرد + تصاویر
آبشار « آویشن" یکی از زیبایی های طبیعی منطقه بشاگرد است که خشکسالی های اخیر هنوز نتوانسته زیبایی های خدادادی آن را تحت تأثیر قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بشاگرد نیوز، بشاگرد یکی از شهرستان های گردشگر پذیر  استان هرمزگان است که همر اه با طبیعتی بکر و دیدنی خود ظرفیت مناسبی برای جذب علاقه مندان صنعت توریسم دارد.
خشکسالی در  سال های اخیر خسارات فراوانی را به باغها و طبیعت بکر روستا ها وارد کرده است اما هنوز نتوانسته زیبایی های خدا دادی این منطقه را به صورت کامل تحت تأثیر خود قرار دهد.
شهرستان بشاگرد در اوج محرمیت اما با جذابه های گردشگری زیبایی خاصی را دارا است و همچنین با بارندگی های فصلی در  تابستان یکی از خوش آب و هوا ترین شهرستان های استان محسوب می شود.
نخل های سربه فلک کشیده و درختان که درلابه لای خانه ها خودنمایی می کنند نماد این منطقه عموما با بافت روستایی است و همچنین سیر این منطقه کاملا ارگانیت وخرمای این منطقه بسیار مرغوب است که می توان از ظرفیت های این شهرستان عنوان کرد.
آبشار آویشن نمونه ای از زیبایی های طبیعی بشاگردمی باشد که در مسیر خمینی شهر به سردشت در مرکز شهرستان بشاگرد، واقع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بشاگرد نیوز,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه